/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Rengøring af en kamfer kiste
Fra : solsik
Vist : 3215 gange
20 point
Dato : 14-02-05 16:07

Hej.

Min svigemor har en kiste af kamfer træ. hun vil så gerne gøre den ren men hvordan?

Hilsen Anette

Accepteret svar
Fra : Axelise

Modtaget 30 point
Dato : 14-02-05 17:09

Du må nok hellere sætte spørgsmålet i en anden kategori end "psykologi".

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-02-05 18:48

rent psykologisk ville jeg lade den være i fald jeg skulle dåne

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 14-02-05 19:15

Spørgsmålet (i denne her kategori) kunne jo være, hvorfor mon hun vil gøre den ren, og om det vil gøre hende tilfreds

Spøg til side....

Jeg har selv en kamferkiste... og den var lakeret. Jeg afsyrede den og er rigtig godt tilfreds med resultatet.
Slibearbejdet bageefter er en spøjs oplevelse. Man har hele tiden fornemmelsen af, at man sliber på en kæmpe hostetablet!

(I øvrigt fik den rå linolie til allersidst)

Held og lykke med rengøringen.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 16-02-05 01:48

Hej solsik/Anette.

Jeg vil foreslå dig at finde Flemming Leth ´s hjemmeside, hvor der sandsynligvis er en anvisning.

Så du ser,selvom du spørger et forkert sted, er der alligevel mulighed for at få hjælp.

m.v.h.
Steen

Godkendelse af svar
Fra : solsik

Dato : 16-02-05 18:20

Tak for svaret Axelise.
Beklager spørgsmålet er det forkerte sted, men jeg er ny og kan ikke rigtig finde ud af hvordan man gør, vil gerne slette spørgsmålet men ej heller det kan jeg.

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 17-02-05 19:46

Hej solsik. Det skal du ikke bekymre dig om, - man skal lige lære at hitte ud af systemerne på kandu først!
Det kan ikke lade sig gøre at slette et spørgsmål, når først du har stillet det. Kun hvis du slet ikke har fået nogen svar.
Ude i venstre kolonne kan du se, at der under "spørgsmål & tips" står "karriere", "interesser" og "teknologi". Tryk på én af disse kategorier, så kan du se alle de emner, der er at vælge imellem. Vælg f.eks. "Hus og have" under kategorien "interesser", og så kan du stille dit spørgsmål og vælge, hvor mange points, du vil give for svaret.
Hvis du tilmelder dig som "superbruger", får du automatisk lidt ekstra points at bruge af, når du begynder. Det koster ikke noget at være superbruger.
Jeg har fået rigtig mange gode råd og megen hjælp her på Kandu, - så du skal ikke give op!
Mange hilsner
Malene