/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
kalender
Fra : Runeldo
Vist : 554 gange
100 point
Dato : 14-02-05 13:09

Ville høre, om nogle kender et kalendersystem, som kan synkroniseres med en telefon med infrarød port (sony ericson 630T). Kalenderen skal altså kunne laves på en pc og kunne overføres til telefonen.

Kommentar
Fra : bne

Dato : 14-02-05 13:17

Prøv Outlook - det virker vist udemærket..

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 110 point
Dato : 14-02-05 13:57

Ja men så vidt jeg ved kun Outlook Office, ikke Outlook Express. Det er en af fordelene ved at benytte Office istedet for Express.

Kommentar
Fra : kandaikke

Dato : 14-02-05 15:06

Jeg kan synkroniserer min Sony Erisson T610 med min PC og som arne jakobsen siger er det med Outlook Office..
Fungerer fint..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-03-05 18:54

Vend tilbage hvis du ikke synes at de afgivne kommentarer er gode nok. Men hvis du mener at have fået et svar bør du lukke spørgsmålet:

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Godkendelse af svar
Fra : Runeldo

Dato : 12-12-05 20:04

Tak for svaret arne.jakobsen.