/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
projektopgave - Mærsk...?
Fra : kaare.ronex
Vist : 360 gange
20 point
Dato : 08-02-05 11:35

vi er to drenge der har vagt at have om Mærsk.
nogle ideer til emnet....?
vi har selv tænk på at lave en film. Ideer til indhold?
skal der være humor i?

hvis andre har lavet en film eller har ideer vil vi gerne høre fra jer...

På forhånd tak!
M.V.H. Kasper og Kåre

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 08-02-05 11:48

Er det om rederiet, eller om personerne ?
/PG

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 08-02-05 11:50

hmmm reklame, dokumenter ...
hvad går jeres opgave ud på ??
må have lidt mere information

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-02-05 13:08

Er det her så din ven http://www.kandu.dk/dk/spg/60185

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-02-05 15:51

ans - Det er det da helt sikkert, det er jo samme profiler. Men se lige stavningen:

Citat
vi er to drenge der har vagt at have om Mærsk.

Denne gang staves navnet Mærsk med stort, trods alt en forbedring. Men i begge tråde skrives "vagt", det hedder "valgt". Der skrives også "have" hvor der menes "lave". Det er da svært at svare de unge mennesker, når de ikke er i stand til at beherske sproget. Om det så er de unge menneskers skyld, deres lærere, deres forældre eller politikernes, kan der jo snakkes meget om!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-05 16:48

Vistde du dtete?:

Iøfgle en uerndsøeglse på Cmabrigde Uinvertisy, bteyedr det ikke noegt
i hivklen rkækefløge bgotsavrene såtr i et ord, det esente
vgitgie er at det frøtse og sdiste bgosatv i odret er på de rtete
padlser. Rseten kan linge vloaypk, men du vil satdig vræe i snatd til
at lsæe det. Det er frodi den mnenesekilge hejrne ikke lesær hevr
bgotsav, men odret som en hleehd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-02-05 16:51

Søren - Godt gået. Send den ind til februars vittighedsttråd. Den vil ha' en chance.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-05 17:02

Mit indslag eller "de unges" Mærsk historie

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-02-05 17:14

Kasper og Kåre... i kan finde alt jeres materiale på http://www.maersk.dk/

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-02-05 17:44

Søren - DIT indslag. Men kandu forbedre vitsen, skal du da gøre det. I Norden har vi en "fortælle-tradition". Hvis du kan lave din korte vits om til en fortælling, synes jeg at det er helt fint. Men det er helt op til dig.
I øvrigt synes jeg er det er prisværdigt at du trods alt sender et brugbart link.

M.v.h. Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : kaare.ronex

Dato : 08-02-05 18:04

hey foks....
rigtigt vi har lavet account til, ville se om vi kunne få lidt flere point så vi kiunne give denne opgave lidt mere point...
så det var få dem der kunne hjælpe os der skulle have isse point!!!

undskyld jeg har trådt jer over tærende....

Kommentar
Fra : kaare.ronex

Dato : 08-02-05 18:05

vi ville have om hele firmaet mærsk, men også lidt om manden mærsk!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-02-05 18:15

Nu skal jeg nok lade være med at skrive mere om jeres dårlige sprog/stavning. Men jeg kan stadig ikke forstå hvorfor I ikke selv kan finde ud af at lave en Google-søgning på Mærsk. Helt ærligt drenge, hvor svært kan det være?

Du/I har ikke trådt nogen over tæerne. (Læg mærke til forskellen: tærende og tæerne)

Syre er Tærende. Tæerne er de små dimser(lemmer) der afslutter foden. Lær at tale dansk.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-03-05 15:44

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-03-05 15:51

arne.jakobsen

Du bliver ved med dit ævl om at lukke et spørgsmål, for at tjene point på det.

Det er ikke det der er hensigten, men vidensdeling.