/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Elektronisk bælte til træning af mavemus~
Fra : Tobster
Vist : 10211 gange
100 point
Dato : 07-02-05 22:48

Virker de der elektroniske mavebælter egentligt?

Jeg har lidt godt på maven, men trænger også generelt til at få strammet maven op...

Jeg har ikke den store tiltro til de elektroder der klistres på. Det klister holder vel ikke med tiden...
Derfor er det et bælte jeg har i tankerne....
Jeg har kig på et bælte i Føtex til kr. 399,-

- Men virker det ikke, vil jeg ikke smide penge i det...
Hvad mener I om det?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-02-05 23:01

maveøvelser virker og er gratis

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-02-05 23:04

Prøv at tjekke det her
www.kandu.dk/dk/spg/58346

mvh dova

Kommentar
Fra : kandaikke

Dato : 08-02-05 08:27

Jeg hoppede desværre på den fra TV-Shop... Det virker ikke.. Du skal ikke smide penge ud på det..
Kan absolut anbefale maveøvelser.. som sagt er det gratis og det virker..

Kandaikke

Kommentar
Fra : Postigj

Dato : 08-02-05 10:52

Her er måske svaret på dit spørgsmål

http://www.gomotion.dk/brevkassen.asp?mode=view&p_id=98&l_id=347

Kommentar
Fra : ehtrod_n

Dato : 15-04-05 20:06

Hej Tobster
Jeg syntes ikke du skal købe det elektroniske mavebælte for den er ikke kraftig nok. Du skal gøre som mig melde dig til en slankebehandling med elektroterapi, hvor jeg også samtidig var på Cambridge - kuren. Jeg tabte 25 kg .Så mange kg skal du jo ikke tabe dig. Derfor vil jeg anbefale dig den ellers er jeg modstander af pulver men hvis det skal gå hurtigt.
Bagefter skal du leve sundt og fedt fattigt. Jeg håber du kan bruge mit svar. Kærlig hilsen Dorthe