/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
til SubZero69
Fra : memuel
Vist : 562 gange
5 point
Dato : 07-02-05 13:54

Mit indlæg handler ikke om dig eller om andre, men blot oplyse om at der ligger mere bag end blot at sende en mail til dig.

Du kunne jo evt have linket til smartsms's hjemmeside.

I mine øjne er dette en form for pyramidespil. Derfor mener jeg at det er vigtigt at man ved hvad man siger ja til.

Memuel

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 07-02-05 14:18

Der er også den mulighed for SubZero69 at bruge søgefunktionen for at se om der er andre der har lagt et lignende tips.

Jes

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 07-02-05 14:32

Det kaldes teammarketing som er verdens mest voksende salgsmetode. Pyramidespil indebærer ikke noget produkt og der koster det penge at være med. her koster det intet.

Alle disse oplysninger får folk der kontakter mig. Jeg kan stå inde for tjenesten og ligger ikke skjul på noget som helst, men naturligvis vil jeg gerne have min provision, når jeg henviser folk. Det koster ikke nogen noget.

Mvh

Jan Winum
jan_winum@mail.com

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 07-02-05 14:40

Får jeg også de 5 point? :)

Accepteret svar
Fra : Harlekin

Modtaget 5 point
Dato : 07-02-05 15:55

Tja, det svarer vel lidt til at linke til en banner-reklame på sin egen hjemmeside.
Det er (i mine øjne) bare ikke særlig troværdigt at komme med sådanne tilbud uden at referere direkte til kilden. Folk bør blive mistænksomme med al det fusk og spam der florerer på nettet.

Kandu er måske heller ikke det rigtige sted at komme med reklamer (det er jo hvad det er).

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 07-02-05 17:24

Det er ikke reklame. Det er en god idé og jeg vil gerne vidergive idéen, og kan jeg samtidig tjene penge på det er det jo bare et plus.

Vi kan diskutere i uendelighed. Vi bliver aldrig enige. Team marketing fremtidens salgsmetode, og danskerne er det folkfærd der er længst bagefter, fordi vi stadig har noget Titan-halløj i baghovedet og sammenligner det straks med team marketing.

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 07-02-05 17:46

Jeg synes nu stadig det er en halv-lusket måde at tjene penge på. Brug dine venner hvis du vil være det bekendt..

Memuel

Godkendelse af svar
Fra : memuel

Dato : 07-02-05 17:49

Tak for svaret Harlekin.
            Jeg er helt enig.