/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Hvad tjener en synsmand
Fra : jack_ass
Vist : 11710 gange
50 point
Dato : 02-02-05 20:16

Hvad tjener en synsmand???

Det skulle jo være lige til. Men kan ikke finde ud af hvad en ny udlært synsamnd tjener og komme til og tjene.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-02-05 20:19

Synsmand hvor??

Er det bilassistent i synshallen du mener, eller er det en der arbejder som synsog skønsmand f.eks. ved kommunerne.

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 20:20

eller for ejendomme ???

Kommentar
Fra : jack_ass

Dato : 02-02-05 20:27

Det er en bilassistent i synshallen.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 02-02-05 20:27

Nå, men du får svaret på hvad en bilsynsmand får i løn pr. måned:

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-02-05 20:39

For at blive bilprøveassistent som det hedder, kræves en uddannelse som automekaniker eller anden fagrelevant uddannelse, og derefter et års uddannelse hos bilinspektionen.

Men måske bliver der andre krav nu hvor en del af bilsynet er ved at blive privatiseret.

Men du kan læse lidt om det på
http://www.danskmetal.dk/sw20878.asp

og på http://www.bilsyn.nu/Job_hos_SBI.190.0.html der er en menu ude til højre hvor du kan læse mere om adgangskrav til ansættelse som bilprøveassistent.

mvh dova

Kommentar
Fra : HenningDenSjoveKogle

Dato : 02-02-05 22:03

Hvis du har to hænder, kan du putte dem i handsker.

Hvis du kun har én, kan du også putte den i en handske. men det er ikke tilnærmelsesvist ligeså sjovt.

Godkendelse af svar
Fra : jack_ass

Dato : 02-02-05 22:10

Tak for svaret dova.