/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Til berpox
Fra : Trinethk
Vist : 682 gange
10 point
Dato : 01-02-05 00:37

Hej. Jannies tip er sikkert udmærket. Men hun fortæller jo ikke noget om hvad man så skal brug.
Hvis slet ikke man bruger noget, så går sedeltøjet da først i stykker.
Måske det kan være grunden ??

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-02-05 00:43

Hej Trine.

Enig, der var ikke megen uddybning i tippet, men tippet i sig selv er ganske udmærket - og også brugbart, da læderolien blot giver en midlertidig flot finish - men skal det være plejende og vedligeholdende så skal der bruges læderfedt.

Så man kan ikke sige, at tippet ikke virker....

mvh berpox

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 00:44

kunne jo være at Jannies tip netop var grunden - måske for at få salg i sadeltøjet

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 01-02-05 01:05

Nå,,,så skal man bruge læderFEDT... se det var jo en temlig væsenlig ting at havde med.
Og ja, tippet er da bestemt brugeligt. Desuden vil jeg give dig helt ret i at hvis et tip ikke ligger inden for ens interesse, så skal man ikke bedømme det.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 01-02-05 01:08

Forøvrigt miritdk< ang. dit tip.
Dum som jeg var, skulle jeg lige afprøve de der svindelsider......
Først BAGefter jeg læser at de indenholder virus og andet lort....

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 20 point
Dato : 01-02-05 01:16

Okay, taget ad notam - har tilføjet flg. til tippet:
Citat
Alpha og omega er, at bruge LÆDERFEDT i stedet...

Så er det rensdyr vist barberet

Godnat og sov godt

mvh berpox

Godkendelse af svar
Fra : Trinethk

Dato : 01-02-05 01:24

Tak for svaret berpox.

Kommentar
Fra : jannie73

Dato : 01-02-05 01:27

Jeg undskylder at mit tip ikke var mere uddybende, men det væsenlige er hvad jeg skrev, naturligvis har i ret i at jeg skaulle have skrvet hvad der så kan bruges..

hilsen jannie

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 01-02-05 01:37

Jannie73< det er helt ok... Faktisk var det mest lidt i sjov/tidsfordriv jeg lavede den her tråd.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 01-02-05 09:53

>>jannie73<< bare du ikke lader det ske en anden gang

Helt generelt kan man sige, at gode råd og vejledninger helst skal være fremadrettede.

Altså, anbefal f.eks. læderfedt fremfor læderolie FORDI bla bla bla.

mvh berpox