/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Begrænsningskode?!?
Fra : matiasnykfyahoo.dk
Vist : 9591 gange
100 point
Dato : 31-01-05 18:37

jeg har unlocket en 3100, der stod den var låst op.. den var låst til debitel..

- men når jeg sætter andre simkort i står der "telefon begrænsningen slået til" hvis jeg så skriver unlock koden skriver den "telefonen var ikek begrænset"!?!? :/

... - hvad i al verden er der galt!?!? :/

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-01-05 18:46

telefonen er låst til det simkort du havde i først. det kan slås fra i menuen, sikkert med en adgangskode som du selv har indtastet en gang, eller med din originale pin/puk-kode

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-01-05 18:49

øh det første simkort skal sidde i mens du fjerner låsen,
låsen er der for at hvis din mobil bliver stjårlet, så har tyven ikke gavn af mobilen da han/hun ikke kan skifte simkort

Kommentar
Fra : soll

Dato : 31-01-05 18:49

telefonen er låst til det simkort du havde i først. det kan slås fra i menuen, sikkert med en adgangskode som du selv har indtastet en gang
hvis du ikke har lavet koden om selv er den 12345

Kommentar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 31-01-05 18:49

det gamle kort er opsagt, er der så ikke noget man kan gøre nu?

- noget med kabel eller noget?

Kommentar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 31-01-05 18:52

fandt ud af det gamle kort virker endnu, men kan ikek finde noget sted hvor jeg kan slå det fra? :/ En guide evt?!

Kommentar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 31-01-05 19:06

.... det haaaster :P

Kommentar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 31-01-05 19:12

kunne godt bruge et svar :9 I må også godt skrive hvis i ikke ved det, bare så jeg kan se i er der :9

Kommentar
Fra : soll

Dato : 31-01-05 19:25

du skal gå under indstilinger og der inde skal du gå ind under sikkerhedsindstilinger jeg ved så ikke lige hvordan din meny ser ud da jeg har en nokia 6260 men det er der inden under du skal finde det.

Kommentar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 31-01-05 19:27

så langt er jeg kommet ind, men hvad skal jeg trykek derinde, der er ikek noget der hedder "begrænsningskode" eller noget i den stiL!?

Kommentar
Fra : soll

Dato : 31-01-05 19:32

kik efter en låsekode eller lås ved sim-ændringer

Kommentar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 31-01-05 19:36

under sikkerheds instellinger er der "skift sikkerhedskode" - "skift pin-kode" - "skift pin2-kode" - "skift spæringsadgangskode" er det nogen af dem?

Kommentar
Fra : soll

Dato : 31-01-05 19:39

spæringsadgangskode eller sikkerhedskode det skal være 12345 hvis du ikke har lavet den om og så skulle du kunne slå det fra når du går ind under den.

Kommentar
Fra : soll

Dato : 31-01-05 19:40

mener det er sikkerhedskode

Kommentar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 31-01-05 19:46

kan ikek fjerne den, kun ændre den!

Kommentar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 31-01-05 19:48

please komme med så mange svar og muligheder i kan, så kigger jeg igen i aften! - På forhånd tak!!!

Kommentar
Fra : soll

Dato : 31-01-05 22:03

når du sætter det nye kort i så skal du skrive den kode du så har lavet om så skulle det virke.

Kommentar
Fra : soll

Dato : 31-01-05 22:03

når du sætter det nye kort i så skal du skrive den kode du så har lavet om så skulle det virke.

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 100 point
Dato : 01-02-05 11:30

Du bruger sikkert den forkerte kode.. Det lyder som om du bruger kode nr 1. hvor du skal bruge kode nr. 7. Kik evt en tur forbi www.trycktill.com og udregn koderne igen og brug kode 7. den fjerner alle låse fra din telefon. (Debitel låser på 2 låse så det er sikkert derfor)
hilsen Dan

Kommentar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 04-02-05 15:00

du er en gud dan ;)

Godkendelse af svar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 04-02-05 15:01

Tak for svaret helloo.dk. du en gud

Kommentar
Fra : seymanur

Dato : 15-02-05 21:22

Hej jeg vil lige hør om nogen kan hjælpe mig med at åbne min 3 telefon det er en LG U8120 HJÆLP