/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
3100 probleeem!
Fra : matiasnykfyahoo.dk
Vist : 619 gange
28 point
Dato : 30-01-05 19:00

- Har en 3100 jeg skulel låse op, har prøvet 4 koder nu, og man har 5 forsøg!

- har læst den låser sig HELT hvis man prøver den 5 gang og det ikke er den rigtige kode :(

- hvad gør jeg?!

- er det muligt at gøre det med kabel? hvad program skal jeg evt bruge hvis jeg køber et kabel!?!

-PLZ hjælp :)

Kommentar
Fra : dogmadk

Dato : 30-01-05 20:33

jeg kan kune give dig et forslag enten gå ind på http://www.tekit.dk/ eller www.helloo.dk telekit hat coder der passer brug jun code 7 hvis ikke det lykkes så kan de andre åben den for dig

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 28 point
Dato : 30-01-05 22:12

Du har ikke mulighed for at gøre det selv med et datakabel. Der skal lidt mere til! Men du har mulighed for at få den låst op hos en unlocker som du kan finde på www.dkunlock.dk.
Hvis du kun har 1 forsøg tilbage vil jeg forslå at du prøver www.trycktill.com da det er den samme der har lavet dette som den jeg havde på min side dengang jeg havde gratis unlock!
hilsen Dan

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 30-01-05 22:12

Beklager.. det var selv.. www.dkunlock.dk

Godkendelse af svar
Fra : matiasnykfyahoo.dk

Dato : 31-01-05 18:42

Tak for svaret helloo.dk. tjek mit andet indlæg om begrænsnigskode, 100 point værd, HASTER