/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock LG U8120
Fra : Kris
Vist : 2226 gange
100 point
Dato : 29-01-05 08:59

Er det muligt at unlocke sådan en tlf hjemmefra?
Mvh.
Kris

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 29-01-05 10:16

Du kan bare rekvirere koden fra udbyderen

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-01-05 13:19

og så er det gratis efter 6 måneder

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-01-05 13:20
Kommentar
Fra : helloo_Aarhus

Dato : 29-01-05 20:56

Du kan kun låse din telefon op selv hjemme hvis du har fået koden af telefonselskabet.. hvis du ikke har koden kan du kun få den låst op hvis du finder en unlocker på www.dkunlock.dk
God jagt
hilsen Dan

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 30-01-05 01:26

Ja, men hvis den ikke er 6 måneder gammel Er det ikke muligt at låse den op ligesom nokia telefoner?

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 30-01-05 18:19

Nej det er ikke muligt da det ellers ville gøre alle unlockere arbejdsløse..
hilsen Dan

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 30-01-05 19:02

Ja, men med hensyn til Nokia telefoner, så har unlockere jo heller ikke meget arbejde med mindre det er folk der ikke ved noget om unlock.....
Men det betyder så at man skal ind til en af disse folk for at få låst sin tlf op!? Hvis man selv skal gøre det hvad kræver det så?

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 100 point
Dato : 30-01-05 22:16

Udstyr som du kan købe hos www.tele-way.dk

Med hensyn til Nokia så er det jo en gratis service. men der er desvære en del "unlockere" som tillader sig at tage penge for en kode selv om programmerne er gratis. derfor havde jeg jo lavet min gratis side. Men p.g.a. cikane fra andre unlockere nedlagde jeg den igen og henviser til andre gratis sider..
alle andre telefon modeller er der ikke gratis programmer til og derfor tager jeg lidt for at låse disse op da jeg jo skal have tjent udstyret hjem igen!
hilsen Dan

Godkendelse af svar
Fra : Kris

Dato : 30-01-05 22:26

Tak for svaret helloo.dk. Har været inde på din side. Utroligt at disse "unlockere" kan være så smålige, men sådan er nogle folk. Tak for svaret og tak til jer andre for jeres tid.
Mvh.
Kris

Kommentar
Fra : janrohmann

Dato : 01-02-05 13:42

Jeg leder efter en unlocker i Odense til min LG U8120. Jeg mener at det skulle være tæt ved Rosengårdscenteret men har ikke den rigtige adresse, kan nogen hjælpe ? Hilsen JR.

Kommentar
Fra : seymanur

Dato : 20-02-05 09:32

hej igen kan det være sandt der ikke re en undlocker i vejle der kan låse min LG U8120 op????? susanne

Kommentar
Fra : sroaldk

Dato : 25-02-05 22:21

er der nogen der ved om der er en der kan unlucke min lgu8120 åp i herning elller nærheden af herning

Kommentar
Fra : seymanur

Dato : 28-02-05 19:47

jeg mangler stadigvæg nogen der kan åbne min LG U8120 op kom nu frit frem susanne

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 01-03-05 10:33

Alle unlockere kan findes på www.dkunlock.dk så søg venligst der..
Og hvis spørgsmålet er besvaret kan vi så ikke få det lukket??
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 06-03-05 17:37

Jeg har fundet et program som kan unlocke en LG U8120, det skulle virke, når man sætter ablettil pc'en, og derefter vælger sin mobil. og derefter klikker Unlock. og self. Exit bagefter.

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 06-03-05 21:38

ok, hvad hedder programmet?

Kommentar
Fra : veffer

Dato : 07-03-05 08:39

det hedder unlock LG U81x0, men det er ikke sådan til at finde. giv mig din mail, og jeg skal sende det til dig

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 07-03-05 11:23

perfekt her er min email : kbd @ tele2adsl.dk
Tak for det!

Kommentar
Fra : nusser26

Dato : 03-05-05 13:57

hej kan jeg ikke også få det program sidder med 2 lg tlf som jeg ikke kan få åbnet
min email er nusser26@c.dk

Kommentar
Fra : baggyboy

Dato : 04-09-05 09:54

Hey ,,

- Veffer ?

er der mulighed for at du kan sende dette program til mig :) ?

mail er : niklas@poulsen.mail.dk !

Kommentar
Fra : chapsi

Dato : 25-11-05 04:56

hey kan jeg ikke få det programmer til lg u8120 min mail er batman_horsens@hotmail.com