/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
naturlægemidler til dyr
Fra : tomato
Vist : 1017 gange
20 point
Dato : 26-08-02 20:15

Kan Artroflex, som er til dyr, bruges til mennesker for at mindske smerter i hofte- og knæled og gendanne brusken.
Har det nogen betydning at mennesket har for højt blodtryk som behandles med medicin?

Accepteret svar
Fra : mcloud

Modtaget 30 point
Dato : 26-08-02 21:45

hej tomato
Man må ALDRIG tage medicin beregnet til dyr. Der er stoffer i som ikke et testet på mennesker.Men spørg istedet din læge om der er noget tilsvarende til mennesker
mvh mcloud

Kommentar
Fra : lunaluna

Dato : 26-08-02 22:30

Hej Tomato

Verdens bedste naturprodukter!
Tjek min webside ud: http://medlem.jubii.dk/lunavictor/
Der kan du finde svar på dit/dine spørgsmål

m.v.h.
Luna

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-08-02 22:53

Hej tomato

Artroflex er åbenbart et naturlægemiddel til dyr? Jeg er enig med mcCloud i, at du ikke skal tage et lægemiddel, som er beregnet til dyr - heller ikke, selv om det er et naturlægemiddel.

Problemet er blot, at hvis det SKAL være et naturlægemiddel, så er det ikke sikkert, at din læge kan/vil hjælpe dig.

Hvor har du købt Artroflex? Samme sted kan du muligvis købe et lignende naturlægemiddel beregnet til mennesker.

Undersøg dog lige i første omgang, om din læge er samarbejdsvillig.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : kako

Dato : 05-11-03 13:43

Hejsa
Kender flere MENNESKER som tager Artroflex som kosttilskud (også selvom det er til dyr) for at afhjælpe deres gigtsmerter og det hjælper rent faktisk. Artroflex virkende stof er glukasamin og det har ingen bivirkninger.

Mvh
Karina