/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
mirritdk
Fra : and_uden_tand
Vist : 418 gange
50 point
Dato : 25-01-05 21:17

Hejsa Mirritdk

Du kom tidligere på dagen med et tips:
http://www.kandu.dk/dk/tip/10400
tryk på linket i tippet og læs det godt igennem og opdag at det såmænd ikke er gratis når det kommer til stykket -

Jeg kan ikke se at du har ret, så vil du ikke fortælle mig hvorfor det ikke er gratis at tage mod det TDC tilbud.
Så skal du endda få lov til at score lidt point

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-01-05 21:40

øh, undskyld. Hvaffor et link?!
Jeg er altså noget mystificeret, da der jo slet ikke er noget link i tippet..

Er jeg mon bare søvnig?! eller er tågerne metertykke

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 25-01-05 21:43

jeg kiggede her og det så jo interessant ud
http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bre_opgra
ringede så til tdc og forhørte mig og ja - det var gratis at opgradere - men det ville så også blive det dyrere hver måned.

alt i alt - læste jeg vist ikke helt - men det tilbud er vel også til at misforstå i farten

så - sorry - sidder her med lidt røde ører ........ det ser ud til at være sandt (en del af vejen )

tak for at du kiggede det i sømmene

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-01-05 21:49

lol...What a twisted little fuc...
Skal sq da også følge med i alt for bare at forstå lidt!

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 25-01-05 22:09

Mirrit jeg er så roligere for jeg har nemlig benyttet mig at tilbudet.
For som jeg læser tilbuddet er det en gratis opgradering indtil 1.5 hvorefter man så bliver sat ned til den hastighed man ren faktisk betaler for i mit tilfælde 1024. Jeg er da glad for at der ikke var noget jeg havde overset

Godkendelse af svar
Fra : and_uden_tand

Dato : 25-01-05 22:10

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-01-05 22:11

godt du var vågen - har stadig røde ører