/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock Af Motorola A835? Hæver spørgsmål~
Fra : dikas
Vist : 596 gange
1 point
Dato : 22-01-05 11:46

Hej jeg har købt en motorola A835....
Men hvordan unlocker jeg den....
Jeg Vil meget gerne har software eller links....

Hilsen Mikkel

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 22-01-05 12:28

www.dkunlock.dk der kan du finde en der kan unlocke den for et mindre beløb

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 22-01-05 17:58

Alle med en motorola Smart Clip kan klare den. du kan også selv købe den. Den fås her www.tele-way.dk eller du kan bruge en unlocker på www.dkunlock.dk hvis du kun har 1 stk!
hilsen Dan

Kommentar
Fra : dikas

Dato : 22-01-05 23:18

Jeg har en som er låst til 3's næt.... Jeg har et data kabel er der nogle der kender et program til at unlocke gratis via kabel eller calculator...?

Kommentar
Fra : dikas

Dato : 22-01-05 23:18

Jeg har en som er låst til 3's næt.... Jeg har et data kabel er der nogle der kender et program til at unlocke gratis via kabel eller calculator...?

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 23-01-05 08:36

Det findes ikke.. Der er kun den hårde måde og det er www.dkunlock.dk
hilsen Dan

Kommentar
Fra : dikas

Dato : 23-01-05 21:13

Det er løgn med et data kabel kan man sku....

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 1 point
Dato : 23-01-05 22:28

Skal du nu påstå at du ved bedre end mig som har unlocket telefoner på et proff plan i over 6 år?? nej nu må du da lige styre dig.
Jeg siger til dig at du kan ikke selv låse den op bare fordi du har et datakabel til den telefon! Det kræver lidt udstyr!
hilsen Dan

Godkendelse af svar
Fra : dikas

Dato : 03-02-05 21:29

Hvis i har en motorola A835 som er låst skal i bare
1. start den op
2.tryk nul
3.tryk på internet tasten
4.bladre i den menu der kommer
5.så ser du noget der hedder "SKIFT"
6.så vælger du "SKIFT" og vægler et af tingene i menuen....

På den måde kan i tage billeder og filme og høre ringetoner + meget mere..... Smart....
Hvis i skal have jeres tlf. unlocket skal i gå ind på www.dkunlock.dk

Kommentar
Fra : chimmer

Dato : 15-02-05 10:23

Hej
Kan man få GPSudstyr til MOTOROLA 835