/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Samsung E330 - kan ikke få det til at vi~
Fra : annettesg
Vist : 504 gange
20 point
Dato : 21-01-05 00:02

Hej. Jeg har købt en Samsung E330 af en veninde, men telefonen er stadig spærret af TDC (indtil april). Så jeg prøver at åbne den.
Jeg har søgt en del rundt og kan se, at koden #*7337# virker for andre E330'ere. Men det virker ikke for mig. Skal jeg trykke noget (opkald, sluk) efter koden eller bare åbne og sætte mit simkort i? Jeg ender nok med at gå til en unlocker, men vil gerne lige give det et sidste forsøg. Er det rigtigt, at man kun har 5 forsøg? Og hvad sker der så?
Hilsener Annette
PS: Jeg har brug for erfaringer - ikke henvisninger. Og jeg har kigget på tekit.dk og unlocker.dk

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 30 point
Dato : 21-01-05 00:13

Jeg mener du har 9 forsøg til at unlocke den. Men det er nu mere når du sætter et nyt kort i den så spørger den efter en kode! Det er det jeg (som unlocker) gør! Jeg sætter kabel på og udlæser alle koderne i telefonen! derefter sætter jeg et andet kort i og intaster den rigtige kode og derefter er telefonen låst op! Alle de der gratis koder virker ikke længere! Det blev hurtigt lavet om fra Samsung da de fandt ud af det! Håber du finder en løsning ellers kik engang på www.dkunlock.dk hvor alle unlockere er!
hilsen Dan

Kommentar
Fra : annettesg

Dato : 21-01-05 00:38

Tak for svar. Jeg har fundet en unlocker i Roskilde, det er nok det tætteste.

Godkendelse af svar
Fra : annettesg

Dato : 21-01-05 00:40

Tak for svaret helloo.dk.