/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
hjemmearbejde
Fra : kozoo
Vist : 727 gange
20 point
Dato : 15-01-05 14:32

Hvor kan man få et hjemmearbejde hvor man fx skal fylde kuverter eller sådan noget?????

Accepteret svar
Fra : NULDERTROLD

Modtaget 30 point
Dato : 15-01-05 14:34

prøv at gå ind på www.jobber.dk der finder du alt muligt arbejde i den genre

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 15-01-05 15:30

Der findes en del af den slags arbejde i den blå avis - fortjenesten er nok tvivlsom?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 15-01-05 15:38

Den Blå Avis
Her kan man læse eller indtaste gratis annoncer. Der er en søgefunktion hvor man kan søge på et ord eller emne.
www.dba.dk

Godkendelse af svar
Fra : kozoo

Dato : 16-01-05 12:27

Tak for svaret NULDERTROLD.

Kommentar
Fra : spina01

Dato : 18-05-08 22:12

Hejsa,
Jeg söger Personer til at saelge Dame-Jeans i Danmark. Desvaerre er Firmaet ikke startet i Danmark endnu. Körer med stor succes i Tyskland og Schweiz.Se evt. www.fashion-europe.net.
Det hele funktionerer naesten som Tupperware altsaa med Homeparties. Man kan tjene omkring 50 kr. pr solgte buks. Hvis du eller andre er interesserede er i velkommne til, at kontakte mig. Har brug for saa mange interesserede som muligt, for at kunne starte Projektet.
Tina Specker- Rasmussen
Specker80@hotmail.com