/ Forside/ Interesser / Videnskab / Kemi / Spørgsmål
10  thulin 470
Substitiutionsreaktion
Fra : Lasse_Madsen
Vist : 516 gange
20 point
Dato : 14-01-05 15:39

Er der nogle, der ligger inde med nogle link eller lignende til en rapport om substitiutionsreaktion?
Jeg står nemlig og mangler til min rapport, hvor det er heptan og brom, der blandes sammen

Accepteret svar
Fra : pbp_et

Modtaget 20 point
Dato : 17-01-05 15:18

Hvis du nu staver det rigtigt, er der masser af bid at få, når du fisker i google: Substitutionsreaktion eller i et større forum: substitution reaction

Godkendelse af svar
Fra : Lasse_Madsen

Dato : 17-01-05 18:49

Tak for svaret pbp_et.
Nåhr ja, det var mig, der ikke kun stave
Jeg kan godt se, det var et problem, men jeg fik den alligevel lavet