/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
anne linnet´s "venner"
Fra : sonner78
Vist : 1296 gange
50 point
Dato : 13-01-05 21:29

hejsa. er der nogen der ved hvilket album sangen. "venner" m anne linnet findes på ?? på forhånd tak.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-01-05 21:34

Hvis det er den sang Venner hun synger sammen med Thomas Helmig, er den i hvert fald på Soundtracket fra filmen Den Kroniske Uskyld.

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-01-05 22:03

Melodien er specielt lavet til filmen, men der findes ikke et specielt soundtrack fra den.
Men derudover er sangen kun udgivet på vinyl-single
fra http://www.alex.dk/brevkasse-alex21.htm

Rul et lille stykke ned på siden, der er et spørgsmål om samme sang.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-01-05 08:52

Har fundet denne grammofonplade, der øjesynligt er den eneste hvorpå nummeret findes:

GRAMMOFONPLADE

Linnet, Anne
Venner
Anne Linnet og Thomas Helmig
1 grammofonplade, Stereo
Forlag: CBS
Opstilling i folkebiblioteker: Rock
Musik fra filmen: Den kroniske uskyld
CBS CBSA 6615
Indhold:
Venner ; Ingen anden drøm

Pladen kan lånes på Biblioteket.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 50 point
Dato : 25-02-05 06:37

sonner78 > Jeg ved godt at du er helt ny Kandu'er, men du skal alligevel huske at lukke dine spørgsmål når du har fået svar. Ude i højre side over hver kommentar står der "Accepter som svar". Den kommentar du synes var bedst skal du acceptere ved at klikke på "Accepter som svar". Se selv hvad der SÅ sker. Hilsen AJ

Godkendelse af svar
Fra : sonner78

Dato : 25-02-05 18:27

Tak for svaret arne.jakobsen.