/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Voice i counter strike
Fra : RaB
Vist : 486 gange
25 point
Dato : 20-08-02 20:15

hvordan for jeg voice til at virke i counter strike??

Accepteret svar
Fra : User

Modtaget 25 point
Dato : 20-08-02 23:06

Vær sikker på at din mic er rigtig tilsluttet (somregel den røde indgang på lydkortet), at du ikke har mutet(slukket) den i dine lyd/volume indstillinger og at du har sat voice på enabled i CS og skruet helt op for lyden der også.
I controls i cs skal du også sætte en knap (voice communication) til når du vil sende det som du siger i mic'en til de andre, altså sådan at du holder den inde når du taler.

Hvis det så ikke virker, vil jeg tro det er et hardware problem.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-08-02 20:11

"RaB" <RaB.news@kandu.dk> wrote
>
> hvordan for jeg voice til at virke i counter strike?? '%s')

Hvor mange vingeslag pr sekund skal en svale bruge, for at holde sig
flyvende ?

--
Mvh Henrik.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-08-02 13:14

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message
news:3d62942e$0$88394$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "RaB" <RaB.news@kandu.dk> wrote
> >
> > hvordan for jeg voice til at virke i counter strike?? '%s')
>
> Hvor mange vingeslag pr sekund skal en svale bruge, for at holde sig
> flyvende ?
>
> --
> Mvh Henrik.
>

lol, du mangler lige at skrive "Leveret af Kandu" i din signatur, så ville
den være hjemme..!

--
Svend

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-08-02 11:16

> Hvor mange vingeslag pr sekund skal en svale bruge, for at holde sig
> flyvende ?

Er det en afrikansk eller en amerikansk svale?

/Kvistgaard

Kommentar
Fra : User

Dato : 24-08-02 13:29

hvad med en europæisk svale?