/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Lås til den gamle reol.
Fra : PrivateDK
Vist : 773 gange
25 point
Dato : 11-01-05 21:41

Jeg prøver i øjeblikket på at skaffe en ny lås til en gammel egetræs reol.
Det er dog ikke rigtigt lykkedes endnu.
Der er trykket et "W" i låsen, jeg har også fundet ud af at den er fremstillet af et firma der hed REX.
De eksisterer vist ikke længere.
Låsen er fremstillet af stål og messing.
Er der nogen der ka fortælle lidt om hvor man evt. kan skaffe en sådan?
Jeg har prøvet alle byens låsesmede.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-01-05 23:08

du kan få lavet en kopi hvis låsen ikke laves mere - men det koster

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 12-01-05 01:07

Jeg har desværre ikke flere point at give ud af lige nu. Hvordan bruger man sine superpoint? og hvordan skaffer man ledige point?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-05 16:28

det er uden betydning med point PrivateDK - håber du finde en løsning

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 12-01-05 17:35

Jeg tror nok jeg skiller den gamle ad, og skifter fjederen. Den er godt stiftet sammen, men jeg tror jeg kan skære et gevind og skrue en skrue i.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 25 point
Dato : 12-01-05 17:37

ikke så dumt tænkt PrivateDK god fornøjelse !!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 31-01-05 14:58

Tak for svaret miritdk.
Faktisk har du ikke løst mit problem, men du var den eneste der reagerede, så du får de 25 point.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-05 23:13

øv da- har du ikke kunnet finde nogen form for løsning overhovedet ?????

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 01-02-05 00:09

Kun det at skille den ad. Har bare ikke taget mig sammen endnu, men det skal nok komme.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 00:12

ok da - heller ikke nogen dårlig løsning hvis man kan det

har lige fundet nogen gamle nøgler her med det W - så vil da lige forhøre mig nærmere om nogen har noget at tilføje

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 01-02-05 00:58

Jeg har fundet nogen der laver låsene, men bare ikke i den dybde jeg skal bruge den i.
Og jeg vil ikke til at lave et hul i min fine gamle egetræs reol, for at kunne stikke nøglen i nøglehullet.
Selve låsen er: 73*39*9 (d*b*h) Nøgle hullets centrum sidder i en dybde på 60
W'et står i en trapez, hvor der står Made in Denmark i bunden.