/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Driver!
Fra : farpc
Vist : 2806 gange
50 point
Dato : 10-01-05 16:08

Pci-controller til simpel kommunikation..
I enhedshåndtering er der et ( ! )tegn.
Hvad skal jeg gøre, for at fjerne den.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 60 point
Dato : 10-01-05 16:20

Du kan prøve at h-klikke på den og vælge egenskaber>driver>opdater>og så skal du lige have din rigtige driver parat på cd eller diskette.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-01-05 18:20

hvilken computer er det meget gerne bundkort nummeret
eller kan dette lille program hjælpe dig med div oplysninger http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en&pageid=1

Kommentar
Fra : farpc

Dato : 11-01-05 10:24

Det er lige det, hvilken driver? har prøvet XPcd

Kommentar
Fra : me67

Dato : 11-01-05 13:52

Prøv at installere "Chipset" driveren til dit bundkort så tror jeg problemet er løst.

Venligst ME67

Kommentar
Fra : farpc

Dato : 12-01-05 15:00

Hej ME67. Er der et program der kan fortælle mig hvad for et bundkort jeg har i min pc.

Kommentar
Fra : farpc

Dato : 12-01-05 16:33

Svaret er. Der sad et modem kort som jeg ikke brugte, den tog jeg ud. så nu er der ikke længer et gult ( ! ) eller ( ? ) tak for hjælpen. i får alle point. Hvordan gør man det ?

Kommentar
Fra : me67

Dato : 24-01-05 20:30

Hej "farpc"

Jeg tror ikke det er muligt at give os alle sammen point så du må vælge en.

Venligst ME67

Godkendelse af svar
Fra : farpc

Dato : 31-01-05 15:11

Tak for svaret emesen.
Og tak for hjælpen (rotw og me67) emmesen får point.
Svaret er. der sad et modem som ikke virkede.