/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
muskel forstrækning ?stille eller igang
Fra : babee
Vist : 3307 gange
50 point
Dato : 10-01-05 13:33

hejsa hvis man har forstrukket en muskel hvad skal må så sidde stille eller bare igang?
jeg siger bare igang og min mand siger sidde stille
hvad er rigtigt?
på forhånd tak

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 10-01-05 13:38

Først skal man sidde stille med koldt på.... og bagefter - langsomt i gang igen...

Det var det korte svar

Vaxen

Kommentar
Fra : babee

Dato : 10-01-05 13:40

hvis det nu er en hund man snakker om ? det glemte jeg at skrive sorry.

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 60 point
Dato : 10-01-05 13:47

Det er det samme... Hunden skal holde sig i ro - det med kulde kan godt gå hen og blive lidt besværligt

Lad hunden komme i gang igen i sit eget tempo, der er afstemt efter, hvor mange smerter den har.

Forcer det ikke ved f.eks. at lege vilde lege med den.

Vaxen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-05 17:49

jeps vaxen - samme for hund - dog med det in mind - at hunden hvis den får ro af sine mennesker helt naturligt selv finder ud af hvordan den har det og handler derefter. Altså skal man ikke tvinge hunden til noget som helst indtil den selv viser at nu går det fint.
Den vil da sikkert nyde at blive forkælet ved lidt ekstra omsorg

firkantet sat op -

Godkendelse af svar
Fra : babee

Dato : 11-01-05 00:34

Tak for svaret vaxen. og mitrik.dk hun leger og spiser og drikker normalt. vi tvinger hende ikke hun kommer selv med bolden. så jeg håber snart det går i orden.