/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
Opdatering af Navision C5
Fra : Strandkro
Vist : 820 gange
10 point
Dato : 06-01-05 23:22

Jeg har en (endnu ubrugt) Navision C5 som anskaffet i 2003 !
Siden denne dato jeg har betalt årlige gebyr - men jeg fik intet for pengene !
Har der været opdateringer siden ?
Ved bekræftelse - ca - hvornår ?

Med venlig hilsen
Strandkro

Accepteret svar
Fra : mariafrederiksen

Modtaget 20 point
Dato : 06-01-05 23:26

Du har betalt for retten til opdateringerne, så dem kan du bare ringe til din forhandler og få. Seneste version er C5 version 3.00 SP3, som kom i november.

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 06-01-05 23:27

Hej Maria
Hvordan kontrollerer man at man har den??
Kan det ses nogen steder??

Lis

Kommentar
Fra : mariafrederiksen

Dato : 06-01-05 23:36

Du har betalt et årligt gebyr - det hedder et opdateringsabbonnement, og er retten til at få opdateringerne.

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 07-01-05 00:03

Hej Maria
Tak skal du have for svaret. kan man i Programmet se om det er en opdateret version?

Lis

Kommentar
Fra : t_seberg

Dato : 07-01-05 00:58

I udviklingsmenuen (Gen../tilpa../udvik...) kolonnen XAL rækken kør finder du kørslen VisVersion og trykker enter på den.
Dev viser dig kerne og applikations version!!!

I midten af januar formodes der at kommen en ny service pack eller hotfix der skal kunne klare ærterne vedr. faktura til det offentlige.

Sig til så kan jeg sende den på mail når den kommer

MVH
Torsten Seberg
torsten@dns-it.dk

Godkendelse af svar
Fra : Strandkro

Dato : 07-01-05 01:05

Tak for svaret mariafrederiksen.