/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
Fremtidens problemer ?
Fra : Strandkro
Vist : 604 gange
10 point
Dato : 06-01-05 15:27

Desværre concorde ikke udvikles mere.
Er det rigtigt at fremtidens printer ikke vil kunne udskrive regnskaber fra de ældre Concorde versioner ?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 06-01-05 15:36

Har du opgivet C5 Light

Det lyder sandsynligt, at der kan blive problemer med, at udskrive fra DOS baserede programmer og der findes allerede printere der ikke kan håndtere at udskrive tabeller og kolonner korrekt.
Hardware og software producenter er ikke blinde for de muligheder der ligger i at fremtvinge nye behov ved, at stoppe med at understøtte ældre systemer.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 20 point
Dato : 06-01-05 15:39

Hvorfor to spørgsmål om stort set det samme, du kan da bare skrive los her.
Jeg kan se af dit andet spørgsmål, at du godt er klar over hvad klokken er slået.
Du skulle måske overveje, at sætte en streg og skifte til et mere tidsvarende system.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-01-05 15:42

Ergo Strandkro: Slet det andet spørgsmål inden nogen svarer på det og spar dine 10 point.

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 06-01-05 15:48

Til Bjarne D
Det var et fejl !

Til Arne
Hvordan sletter men spørgsmålet ?

Mvh til jer begge
Strandkro

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-01-05 15:53

Strandkro - gå ind på dit eget spørgsmål og kig forneden der står slet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-01-05 15:54

Skynd dig at åbne det, så er der en knap der hedder Slet spørgsmålet, men KUN sålænge der endnu ikke er svaret på det.

Kommentar
Fra : Strandkro

Dato : 06-01-05 22:40

Hej
Jeg er kommet for sent til at lukke spørsgmålet - og jeg takker for jeres godt råd - så har jeg lært noget iget
Hilsen
Strandkro.

Godkendelse af svar
Fra : Strandkro

Dato : 06-01-05 22:55

Tak for svaret BjarneD selvom det var nedslående da jeg er super glad for 4,32
og Tak engang til Mieritz og Arne og Bjarne engang til - da I har udvist en fin sportsånd ved at tænker på min pointbeholdning.

Med mange hilsner
Strandkro.