/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke boote
Fra : martin.borre
Vist : 341 gange
50 point
Dato : 04-01-05 22:06

Hvordan laver jeg en boot-cd med windows XP? Og kan jeg bruge en boot-CD fra en hvilken som helst anden computer?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-01-05 22:13

Brænderprogrammer, som Nero kan lave boot cd, men du skal bruge filerne fra boot disketter der er beregnet til XP.
Det nemmeste er at kopiere din lovlige udgave

Kommentar
Fra : janik

Dato : 04-01-05 22:48

Du _skal_ ind i din PC's BIOS og ændre "startup" til at vælge CD-Rom drive som "first boot device".
Og det har ikke noget med hvad der ellers er på HD'en af system/partioner/formatering/
prøv det..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-01-05 22:51

En af os må have misforstået spørgsmålet

Kommentar
Fra : janik

Dato : 04-01-05 23:05

Det var vist mig *SS*
WindowsXP-KB310994-SP2-Home-BootDisk-DAN.exe
men prøv med denne her .

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-01-05 00:05

Hvis du kan installere winxp kan du vel osse bruge winXP CD'en til at boote med?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-01-05 00:06

Øh send lige et link janik!

Kommentar
Fra : huntermis