/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
massage
Fra : Lilleclaus
Vist : 3531 gange
50 point
Dato : 04-01-05 15:11

jeg har i mit virke som massør ..tit undret mig over, at der er så "mange" mandlige massøre..men så få mænd der modtager massage.. ud af 100 klienter som jeg har givet massage er der sq kun 4 mænd !!!
1 er det for feminint ??
2 eller skal det være intim massage før det dur ??
3 eller er det kun kvinder som har behov for den omsorg en massage kan give ??
Lilleclaus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 04-01-05 15:26

Uden at vide det 100% tror jeg ofte det skyldes berøringsangst?
Og en anden ting også, det er meget svært at få en mand afsted til nogen behandling, med meindre det gør hamrende ondt eller han har fået at vide han skal dø hvis ikke han gør det.

Kommentar
Fra : Lilleclaus

Dato : 04-01-05 15:44

hej mango
ja det sidste kan jeg kun være helt ening med dig i ...men hvorfor ?? er vi så forskellige i vore måde at takle smerter på ??

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 04-01-05 15:46

hehe kan jo kun svare for mig selv (er af hankøns væsen) går ind i mellem til massage når jeg syntes jeg vil forkæle mig selv men vil kun have det af en dame ikke fordi at det ikke ville være skønt hvis hun havde mande kræfter men har enormt svært ved at få massage af en mand har prøvet det 1 gang og nej det var sq ikke lige mig
men nu da jeg tænker over det kan jeg egentlig ikkke give et ok svar på hvorfor udover at det det føles forkert når det er en mand!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-01-05 15:46

Enig Mango! Tror simpelthen ikke at det er særlig anderkendt blandt mænd at blive rørt. Ihvertfald ikke af fremmede og slet ikke af en fremmed mand.
En anden teori kunne være, at mænd ikke har den samme fornemmelse for sin krop som kvinder har - og derfor ikke "opdager" behovet for at gøre noget for den.

Jeg tror ikke på, at det kun er kvinder der har brug for den omsorg. Jeg masserer også på "hobby-basis" og min erfaring er, at når først mændende lige har vænnet sig til formen, så er de hooked. Og min egen mand, der selvfølgelig er tryg ved mine hænder tigger dagligt om det Massage altså

Vaxen

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 04-01-05 15:50

Jeg får jævligt massage og gør det ikke for at forkæle mig selv. Jeg gidder sq ikke at betale 250kr for at blive nusset lidt. Jeg har lige skiftet til en mandlig massør da han tar bedre ved end min tidligere massør.
Jeg er af den overbevisning at hvis ikke massage gør lidt ondt, så har man ikke behovet for det..
Jeg har en dingelpjort så jeg må jo være en mand
Junior

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 60 point
Dato : 04-01-05 15:58

Min egen mand, som har et hårdt belastende arbejde, hvor hans ryg indimellem låser kommer også afsted til akupunktør og massage, men ikke før han ikke kan være nogen steder for smerte..
Han har dog ikke noget imod at det er en mand..

Men min fornemmelse er at mange mænd har det sådan som cbsjanten.
Mango

Kommentar
Fra : Lilleclaus

Dato : 04-01-05 16:17

hej takker for jeres svar på mine spørgsmål ..desværre er der ikke noget nyt under solen ..ud over at i har bekræftige min egen teori..havde dog håbet på evt. noget som jeg ikke selv viste .. får oz selv massage, såån hver 14 dag. man skal jo være god ved sig selv ..da jeg i lang tid sq. har været "misundelig" på min egne klienter ..men var så heldig at finde en 2. massør som jeg såå udveksler med ...ja ok det er alså oz en kvinde

lilleclaus

PS.men lige nu er jeg jo så mere på den, end med på den, for jeg er ny her i dette forum ..og jeg ville gerne give to af svarene point, men aner sq ikke hvordan

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 04-01-05 16:24

nu skal du jo huske at svare skat af den massage du får..ellers er det sort arbejde..hehe..

Junior

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 04-01-05 16:25

nu skal du jo huske at svare skat af den massage du får..ellers er det sort arbejde..hehe..

Junior

Kommentar
Fra : Lilleclaus

Dato : 04-01-05 16:35

*lol* ja den er god med dig junior..det kan jo kunz være for det massage jeg giver ..da det andet ikke er arbejde ..men ren nydelse som jeg utrykker det ..massage er guds gave til manden
Lilleclaus

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 04-01-05 16:48

Hør..hvor pokker er du hun masserer dig..det lydder sq som om i helt glemmer at få ryggen med..

Godkendelse af svar
Fra : Lilleclaus

Dato : 04-01-05 17:01

Tak for svaret mango.

Kommentar
Fra : Lilleclaus

Dato : 04-01-05 17:07

nåå nu er junior begyndt at tænke ....med hovedet der hænger ned af pas på med det, for meget aktivtet kan få blodet til at løbe til hovedet og give hovedepine
lilleclaus

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 04-01-05 17:15

LoooL

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 04-02-05 11:23

Det er en kendsgerning, at der ved massage sker en overførsel af energier fra den givende til den modtagende. En god massør gnider håndfladerne mod hinanden et minut, før sessionen begynder. Prøv at se manden og kvinden som de to kompelemtære størrelser de er. Naturligvis er der forskel på de maskuline energier og de feminine energier. En mand har langt mere glæde af at blive masseret af en kvinde end af en mand, og en kvinde har størst gavn af at blive masseret af en mand. Vi har simpelthen brug for at få tilført energier fra det andet køn, som vi derefter kan bearbejde i vores egen organisme. Så enkelt er det. Prøv at læse nogle af Jes Bertelsens bøger om emnet, så åbner der sig en helt ny verden for dig, og du vil forstå!