/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Skilsmisser / Spørgsmål
10  pifo 320
Nenita
Fra : prima
Vist : 359 gange
20 point
Dato : 03-01-05 10:34

jeg går i 9. klasse, og skal i midten af febuar til eksamen i projekt. jeg har valgt emnet skilsmisser sammen med min veninde, og kunne godt tænke min at bruge Nenita´s historie. derfor vil jeg gerne i kontakt med hende, så hvis nogen kan hjælpe mig, skriv venligst en e-mail til LINEASTAMPE@HOTMAIL.COM

på forhånd tak.

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 03-01-05 10:57

Hej Prima

Jeg sender en mail til dig.

Nenita

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 11-01-05 14:08

Hej Prima

Jeg har sendt dig en mail, men du har ikke svaret mig.

Er du alligevel ikke interesseret i at bruge min historie??

Mvh Nenita

Kommentar
Fra : Chellee

Dato : 12-01-05 19:37

hej nenita.

jeg er den veninde prima arbejder sammen med.
jo vi er meget interesseret i din historie, hun har nok ikke haft mulighed for at svare dig, fordi vi lige har haft terminsprøver, og arbejder med det. beklager hvis det hele har lyt som om vi ikke kunne bruge historien fra dig..

med venlig hilsen chellee..

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 19-01-05 13:29

Hej Prima og Chellee

Husk lige at lukke spørgsmålet, der er ikke nogen grund til at den står åben mere. Vi har jo hinnandens mail adr.

Nenita