/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Nytårstale på nettet?
Fra : michaelmoeslund
Vist : 496 gange
100 point
Dato : 30-12-04 09:41

Da vi i mange år ikke har haft TV,og har inviteret gæster nytårsaften,der er bekymret over ikke at kunne se Dronningens nytårs tale,vil jeg høre jer,om talen ikke kan downloades et eller andet sted??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-04 09:47

den kan du sikkert se på www.dr.dk - men om den kan downloades aner jeg faktisk ikke .
Jeg bruger selv siden når jeg lige er gået glip af et eller andet - og det er gratis i modsætning til tv2 for eks

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 30-12-04 10:03

Har I radio?
Bare en lille bitte radio ?
Den plejer at blive sendt i radioen samtidig med at den køre på tv.
Godt Nytår

Accepteret svar
Fra : mulberry

Modtaget 110 point
Dato : 30-12-04 10:09

Hallo - ikke flere problemer
Her er linket:
http://www.dr.dk/pubs/nyheder/html/nyheder/baggrund/tema2003/taler/
Der kan du/I se med, samtidig eller senere,- også de gamle taler kan genses/lyttes

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-12-04 10:09

Nemlig mulberry

Både p1 p2 p3 sender live kl 18.00

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-04 10:26

mulberry - det er jo netop det jeg i første omgang henviste til - blot uden 2003 og 2004
og som altid bliver den jo lagt ind på deres hjemmeside

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 30-12-04 10:28

Halløj

-Vi har da radio...-og vi betaler os licenc for den

>mulberry,mener du at talen bliver"frigivet" på linket klokken 1800??

-Det er værtens ansvar,at mine gæster ikke panikker!!!hi hi!

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 30-12-04 10:30

Det var os mit håb,at der var billede på,og ikke kun radio.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-04 10:30

michaelmoeslund - har i ikke mulighed for lige at låne et tv - det ville lette på meget kan jeg forstå

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-04 10:32

ps - der er billede på dr´s hjemmeside - klart nok -

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 30-12-04 10:38

Ring hellere til DR, for en sikkerhedsnålsskyld, så bliver jeg ikke hængt hvis nu.
(Men jeg kunne godt bruge nogen point fordi det her ganske kort før nytår er blevet en besættelse for mig at nå 2005 point inden klokken 00.00, jeg har kun 1923, så jeg mangler 83)

Kommentar
Fra : briani

Dato : 30-12-04 10:43

Dem får du lige af mig mulberry

opretter lige et spørgsmål til dig nu

Brian

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-12-04 10:47

mulbery hvor mange point mangler du ???????????

- der er ingen grund til at ringe til DR - de har jo lavet de netudsendelser gennem flere år nu

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 30-12-04 11:41

Man må kunne se den live på nettet enten DR eller TV2... Jeg kan ikke forestille mig andet. Det er jo publicservice til de danskere der er i udlandet.

Godkendelse af svar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 31-12-04 10:09

>mulberry
Her er lidt til samlingen... altså pointsamlingen.. tak for hjælpen,håber der er hul igennem klokken 1800

-hva dulen dækker "mulberry" over???

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 01-01-05 19:58

øvøvøvøvøvøvøvøv.....

Her et døgn efter,er talen stadig ikke til at se...hmhmhm

>Mulberry jeg vil ha mine point tilbage!!! -bare et forsøg på at ta det fra den sjove side...
-der var et par af gæsterne der følte sig meget snydt....øvøv

øv..