/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Mangler nogle gode cs servere
Fra : gigoVpjevs
Vist : 486 gange
20 point
Dato : 16-08-02 11:39

Hej jeg er en mega Counter nørt og jeg mangler en god cs server!! Er der nogen der kan hjælpe mig?

Bare skriv serverne til mig??

Mvh -=|Dmh |=- Lord Pjevs ( '_' )

Emailaddresse: gigovpjevs@hotmail.com

Hjælp mig med at finde nogle gode cs servere!!!!!!!!!!! Mange tak!

Accepteret svar
Fra : Caine

Modtaget 30 point
Dato : 16-08-02 11:43

Hej...

Cs#1-7 Tiscali, Boomtown, cs world

Det er dem jeg spiller mest på ...

Kommentar
Fra : gigoVpjevs

Dato : 16-08-02 13:35

men jeg kunne godt bruge nogle flere servere!! Et sted hvor nogle rigtig gode cs playere spiller!! Nogen der er bedre end mig...

Kommentar
Fra : gigoVpjevs

Dato : 19-08-02 11:39

Hallo, jeg kunne godt bruge nogle flere CS servere.... jeg har prøvet det de der servere.... men der er mega dårlge derinde!! Er der ikke nogen der kan skrive nogle flere på!! Jeg har også prøvet CsDanmark Zone, men der er vist gået ned lige nu....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 10:54

"gigoVpjevs" <gigoVpjevs.news@kandu.dk> wrote in message
news:VD379.4661$ww6.532886@news010.worldonline.dk...
> Hej jeg er en mega Counter nørt og jeg mangler en god cs server!! Er der
> nogen der kan hjælpe mig?
>
> Bare skriv serverne til mig??

Næh - men boomtown.net. Så vidt jeg ved hoster jubii.dk også nogle.

Mvh.:
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 11:28

Ahem.. nørd og nørd! :)

Hvis du mangler gode CS-servere er det nok fordi du mangler en
server-browser... Eller hva'?

En sådan kan f.eks. hentes her:

http://www.udpsoft.com/eye/download/newer/EyeInstaller.exe

God fornøjelse...
--
Tommy

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 11:37

gigoVpjevs <gigoVpjevs.news@kandu.dk> skrev i
news:VD379.4661$ww6.532886@news010.worldonline.dk
> Hej jeg er en mega Counter nørt og jeg mangler en god cs server!! Er der
> nogen der kan hjælpe mig?
>
> Bare skriv serverne til mig??
>
> Mvh -=|Dmh |=- Lord Pjevs ( '_' )
>
> Emailaddresse: gigovpjevs@hotmail.com
>
> Hjælp mig med at finde nogle gode cs servere!!!!!!!!!!! Mange tak!
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
www.amel.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 17:09

gigoVpjevs wrote:
> Hej jeg er en mega Counter nørt og jeg mangler en god cs server!! Er der
> nogen der kan hjælpe mig?
>
> Bare skriv serverne til mig??

http://game01.comhjem.dk/

Der er nogle gode servere - Download også WSHLMan derfra!

--
-
Lars
http://coder.dk/sohofaq.php - Uofficiel WOL SOHO 77 FAQ
http://wshlman.moons.dk/ - Say goodbye to GameSpy
- A Free Half Life Manager!
To mail me remove your-pants.

Kommentar
Fra : gigoVpjevs

Dato : 21-08-02 16:24

Mange tak... men jeg tænker alse på rigtig gode CS servere!! You know!! Der hvor Danmarks bedste spiller inde...

Mvh Lord-Pjevs

Ps.. Jeg mangler også en GOD clan at være med i... hvis der er nogen der godt kunne tænke sig et medlem mere i deres clan så er i da vælkommen til at ringe på 23 95 63 50... Så kan vi snakke om det!!