/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Hjælp, r ny her..
Fra : chewie_dk
Vist : 622 gange
20 point
Dato : 30-12-04 00:50

Vil meget gerne snakke med nogen der kan hjælpe med:...´3´mobil e313- unlock???
og om der er nogle der kender noget til en sikkerhedskoden til Nokia 6210,Når man har glemt sin egen kode, kan man lave det om sådan uden videre??(ikke unlock, men sikkerhedskoden)???

Kommentar
Fra : umak

Dato : 30-12-04 09:09

din sikkerhedskode står der om i din brugsanvisning det er mange gange fire el.fem 0 eller 1234 med hensyn til unlock af din nec e313 hvis du ikke har fået koden af 3 så er den bedste løsning at få den åbnet med et kabel det kan måske lade sig gøre med koder men det er meget usikkert og meget besværligt

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 30-12-04 10:22

Sikkerhedskoden til alle nokia telefoner er altid 5 tal. standart er det 12345
Unlock finder du på www.dkunlock.dk hvis det skal gøres rigtigt..
hvis du bare søger en midlidertidlig løsning kan du benytte www.tekit.dk som er gratis!
Bemærk dog at der bliver telefonen kun låst til det kort du putter i.
hilsen Dan

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 30-12-04 10:25

Du må meget gerne skrive alle facts som mærke.. Men her er hvad jeg kunne finde om unlock

Skriver hvordan du kan unlocke den- Men det skal gøres hver gang du tænder tlf.

http://www.3gnewsroom.com/phorum-3.4.8a/read.php?f=34&i=9475&t=9475

En unlocker I danmark der kan gøre det for 100 kr. Igen jeg ved iikke hvor du er fra

http://www.mobilunlock.dk/catalog/product_info.php?cPath=21_50&products_id=753

Held og lykke.

Sikkerheds kode er som umak skriver

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 20 point
Dato : 30-12-04 10:40

Til luke2000
du skriver..
"Igen jeg ved iikke hvor du er fra..."
hvorfor henviser du så ikke til www.dkunlock.dk i stedet for vi skal have alle de links til unlockere her?? Du kender måske ikke siden?
så prøv lige at kikke!!! Faktisk smart at man kan finde en unlocker tættest på ens egen bopæl sådan....
hilsen Dan

Godkendelse af svar
Fra : chewie_dk

Dato : 30-12-04 11:11

hejsa helloo.dk.
      Og tak for hjælpen.. Jeg har ikke lige set om det er noget der virker,men kigger snart på det.
Tak for hjælpen endnu engang
Mvh Natacha