/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Nemt spørgsmål .....
Fra : Fnollerpige
Vist : 812 gange
20 point
Dato : 16-08-02 00:19

jeg er ny her .... jeg har tidligere idag stillet et spørgsmål og kan nu se en lille mand stå ved siden af mit spørgsmål - der står han jo osse fint, MEN hvad betyder han - kan ikke se han står ved nogen af jer andres spørsmål.....
og for det ikke skal være for nemt ....
Hvad betyder det ur der er ved nogen af spørgsmålene ?
og hvad med den der "thumbs up" der osse er ved nogen af spørgsmålene ?

Accepteret svar
Fra : cRacKya

Modtaget 30 point
Dato : 16-08-02 00:23

Det er fordi det er dig der har stillet spørgsmålet..

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 16-08-02 00:47

Hold musen hen over......og læs

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-08-02 00:51

Tak e.p.
*flovt*.... tak, den havde jeg godtnok ikk`liiiige luret.....

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 07:46

"Fnollerpige" <Fnollerpige.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ik079.4600$ww6.507175@news010.worldonline.dk...
> jeg er ny her .... jeg har tidligere idag stillet et spørgsmål og kan nu
> se en lille mand stå ved siden af mit spørgsmål - der står han jo osse
> fint, MEN hvad betyder han - kan ikke se han står ved nogen af jer
> andres spørsmål.....
> og for det ikke skal være for nemt ....
> Hvad betyder det ur der er ved nogen af spørgsmålene ?
> og hvad med den der "thumbs up" der osse er ved nogen af spørgsmålene ?
>
Nu skriver du at du er ny så mener dette spørgsmål vil være mere velegnet i
newsgruppen:
news:dk.velkommen eller for at få mere info om dit program kan du bruge
news:dk.edb.internet.software.mail+news

M.v.h.

Britta Larsen

P.s. aner ikke hvad e-mail program du bruger, der for henviser jeg dig :)

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 16-08-02 08:05

Fnollerpige wrote:
> jeg er ny her .... jeg har tidligere idag stillet et spørgsmål og kan nu
> se en lille mand stå ved siden af mit spørgsmål - der står han jo osse
> fint, MEN hvad betyder han - kan ikke se han står ved nogen af jer
> andres spørsmål.....
> og for det ikke skal være for nemt ....
> Hvad betyder det ur der er ved nogen af spørgsmålene ?
> og hvad med den der "thumbs up" der osse er ved nogen af spørgsmålene ?

Jeg tror du skal lede efter en forklaring på www.kandu.dk (som det ser
ud til du bruger).

Den slags ved os hestefolk ikke noget om ;)

-dennis

Kommentar
Fra : clara_marie

Dato : 19-06-03 13:55

hmmm hvordan laver man endlig et indlæg?

Knuz Clara

Kommentar
Fra : clara_marie

Dato : 19-06-03 13:55

hmmm hvordan laver man endlig et indlæg?

Knuz Clara