/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
Søger marsvinevenner på Fyn!!
Fra : MekanikerQ
Vist : 733 gange
125 point
Dato : 26-12-04 21:49

Jeg savner venner der ligesom mig selv er fjollede med marsvin. Jeg bor i Assens på Fyn og ville elske at møde andre med samme interesse! Jeg er medlem af DMK og har selv 2 marsvin.

Kommentar
Fra : MekanikerQ

Dato : 27-12-04 11:17

Det skal lige siges at jeg godt kan snakke om andet end marsvin
Desuden er jeg 25 år og gift.

Kommentar
Fra : pavon66

Dato : 27-12-04 19:55

Hejsa

Vi bor godt nok i Kolding, men vi hører da stadig til samme kreds som dig Der er desværre ikke så mange DMK medlemmer på fyn.
Vi er 4 opdrættere under samme tag (Papfar, mor og 2 drenge) Vi har tilsammen lidt over 100 marsvin, men det hænder da, at vi snakker om andet end marsvin

Hilsen Laila (Pavons opdræt)
http://pavon.dk

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 27-12-04 21:26

Hej!

Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste
Jeg er ikke helt inde i de forskellige racer endnu, men jeg arbejder på sagen og satser på at udvide bestanden og begynde at udstille måske.Det bliver dog først i det nye år at det blive aktuelt.

Kommentar
Fra : MekanikerQ

Dato : 27-12-04 22:11

Hej!
Tak for jeres svar!

Har været inde og se jeres hjemmeside pavon! Det er nogle dejlige dyr I har !

Accepteret svar
Fra : pavon66

Modtaget 125 point
Dato : 27-12-04 22:22

Hej igen

Udover min hjemmeside har vi også: http://mutterne.dk (papfars) http://sigeion.dk (ældste søn) http://dimmedutten.pavon.dk (yngste søn).
Har du nogen spørgsmål ang. racer eller andet, er du velkommen til, at skrive på admin@pavon.dk

Hilsen Laila

Godkendelse af svar
Fra : MekanikerQ

Dato : 28-12-04 20:45

Tak for svaret pavon66.

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 01-01-05 19:12

Der er noget der hedder www.dyretid.dk der er der masse marsvinevenner..
og så kan du også kigge på www.staldtobo.dk
Det er en pige der både har kaniner og marsvin...ja og en masse andre dyr...

Kommentar
Fra : Lodess

Dato : 24-05-05 20:56

Heeeey...er lidt sent på den kan jeg se...men jeg er oz 25 og fra Assens. Og har 4 små mutter :)