/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Vi søger super ingeniør
Fra : mcart
Vist : 602 gange
1 point
Dato : 25-12-04 11:05

Vi søger en iderig maskiningeniør eller civilingeniør, der har et dybt gående kendskab til Autodesk Inventor, SolidWorks eller Pro/E. Du skal beherske konstruktion i yderste konsekvens og være i stand til lede et projekt systematisk og struktureret. Du har menneskelig indsigt og kan arbejde i en travl atmosfære. Du har lyst til at lære og lære fra dig. Du lægger vægt på at få arbejdsopgaver færdige til aftalt tid. Du kan motivere dig selv og er i besiddelse af godt humør. Du elsker en faglig udfordring og er i stand til at løse den i samarbejde med andre. Du har en bil og er ikke bange for at møde nye mennesker i forskellige opgaver. Du er klar til at melde, hvis du laver fejl, så fejlen ikke vokser. Du må gerne have strategiske evner i forhold til virksomheds struktur.

Svar bliver behandlet i indkommen rækkefølge.

Accepteret svar
Fra : michaelmoeslund

Modtaget 1 point
Dato : 25-12-04 14:41

Nu er jeg godt nok ikke ingenør, men hvis jeg var og søgte arbejde,ville jeg nok være tilbøjelig til at være en del forundret over denne hæmningsløse opremsning af krav til ansøgeren, uden at du/I nævner en dyt om hvad du/I kan tilbyde af arbejde, arbejdsbetingelser, ansættelsesform, løn, arbejdssted - og virksomhedens profil er aldeles udeladt...tsk tsk...

Kan det mon være en joke?

michael

Kommentar
Fra : mcart

Dato : 27-12-04 20:02

Hej
Jeg giver dig ret i at det kunne virke lidt krævende. I føørste omgang var det mest for at se om man fik reaktion. Men jeg har nu beskrevet lidt mere om os.

Vores firma er del af en gruppe af mindre søsterselskaber, der samarbejder om at føre produkter hurtigt og sikkert frem til markedet.

Vi bistår virksomheder med alle dele i produktudviklingsforløbet og sikrer en konkurrencedygtig produktion. Virksomhederne kan vælge, at vi varetager hele forløbet, eller vi kan understøtte dele af processen i form af rådgivning.
Fælles for vores virksomheder er, at de hver består af max 12 medarbejdere, der alle er ansvarsbevidste og topkvalificerede indenfor deres respektive felter.
Filosofien bag os er, at mindre enheder med høje kompetencer sikrer en optimal kommunikationsvej. Vi sikrer derved vores kunder den kortest mulige vej til markedet for deres produkter.
Vores flade struktur sikrer også, at vi altid når vores mål: At skabe værdi for vores kunder.

Vi er et team af teknikere og ingeniører med stor kompetence inden for produktudvikling og 3D-CAD. Både når det gælder implementering og brug i virksomheden.
Vi bistår virksomheder med alle elementer i produktudviklingen og med at sikre den optimale produktionsmodning og teknologi.
Vi skaber den innovative atmosfære, der er nødvendig for at løse komplekse opgaver.
Vi er den ideelle samarbejdspartner. Vi har en stor kompetencebredde og et netværk, der er opbygget gennem mange og forskelligartede projekter.
Vi er kendt for en hurtig og effektiv udvikling af kvalitetsprodukter. Det afspejles i den korte tilbagebetalingstid på de gennemførte projekter.
Vi kommunikerer åbent med kunder og leverandører og har korte interne kommunikationsveje. Hermed skaber vi stor værdi for kunderne hos os
Vi tilbyder:
Selvstændig og fleksibel arbejdsform.
Et spændende og udadvendt job i en flad organisation
Gode personlige udviklingsmuligheder.
Ungt, men højt kvalificeret miljø.
Løn efter kvalifikationer.
Produktudvikling i højt tempo, hvor der samarbejdes med de bedste eksperter såvel internt som eksternt
Spændende konstruktions- og udviklingsarbejde.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 28-12-04 11:12

OK respekt for det...-det lyder spændende

-skriv endelig hvis i nogensinde får brug for en smed...

Godkendelse af svar
Fra : mcart

Dato : 28-12-04 12:50

Tak for svaret michaelmoeslund.

Kommentar
Fra : nnx

Dato : 19-02-05 19:36

Det kunne være spændende at vide, hviken type produkter I arbejder med. Jeg er Maskiningeinør og maskinarbejder, dog er jeg ikke noge CAD-mand. Derimod er jeg en opfindsom praktiker med en meget alsidig teknisk erfaring, der kunne tænke mig at deltage i interessante projekter evt. på freelance basis. Så måske vi kunne finde ud af at samarbejde?