/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Hvordan udskriver jeg f. eks. Stifinder?
Fra : stjuma
Vist : 1501 gange
150 point
Dato : 22-12-04 17:25

Hej alle sammen.

Er der nogen der kan give mig en ide om, hvordan jeg kan skrive f. eks. Stifinder?

mvh
Steen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-04 17:31

Genvejstaster i Windows Stifinder

END Vise det nederste af det aktive vindue.
HOME Vise det øverste af det aktive vindue.
NUM LOCK+STJERNE på det numeriske tastatur (*) Have vist alle undermapper i den markerede mappe.
NUM LOCK+PLUSTEGNET på det numeriske tastatur (+) Have vist indholdet af den markerede mappe.
NUM LOCK+MINUSTEGNET på det numeriske tastatur (-) Skjule den markerede mappes indhold.
VENSTRE PIL Skjule den markerede mappes indhold, hvis det vises, eller markere den overordnede mappe.
HØJRE PIL Vise den markerede mappes indhold, hvis det er skjult, eller markere den første undermappe.

det finder du under hjælp og support hvis det er hvad du mener -

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-04 17:32

hvis du mener udskrive - øhh - mener du så til cd eller hvad ??????????????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-12-04 22:56

Er det det her du mener:
h-klik på skrivebordet>ny>genvej>sæt dette ind explorer /e, C:\
din genvej vi åbne stifinderen (explorer) og åbne C:

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-12-04 00:19

Nu ved jeg hvad du mener. Du kan markere enten højre eller venstre vindue.
ctrl+a og så ctrl+c
start word > indsæt (ctrl+v)
Nu kan du udskrive stifinder.

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 23-12-04 09:19

Hej.
Jeg ligger inde med en masse MP3 filer på min harddisk og på CDére. Dem er jeg ved at lave et lkartotek over på en Excel-fil. Nu sidder jeg med åben Stifinder, og skriver listen med blyant og papir. Bagefter skriver jeg det ind i Excel. Der må findes en lettere måde.
Emesen: Jeg har prøvet din "opsskrift", men jeg får bare en fejlmelding.

mvh
Steen.

Jeg får for øvrigt ingen mail, når jeg får indlæg på mit svar. Er der nogen, der oplever noget tilsvarende?

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 150 point
Dato : 23-12-04 16:43

Der er flere måder:
start exel
start stifinder (wintast+e)
Nu kan du nede på stifinder skifte mellem de to vinduer

Start excel og tryk på den midterste knap oppe til højre (gendan)
Træk ruden sammen lodret.
Gør det samme med explorrer/stifinder og flyt lidt på de to åbne vinduer.
nu kan du kopiere eller skrive og hele tiden følge med.

Godkendelse af svar
Fra : stjuma

Dato : 01-01-05 20:53

Tak for svaret emesen.