/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Hvilken ADSL router kan vælges ?
Fra : estad
Vist : 545 gange
10 point
Dato : 14-08-02 15:25

Hej,

Jeg har i dag et ProAccess ADSL abb. hos TDC med Siemens Xpresslink 1110 ADSL modem og en Speedsteam Router.

Jeg vil gerne investere i min egen router - primært fordi Speedsteam'en er lukket (og ja, jeg ved godt at man kan omgå passwordet og lave om alligevel, men jeg skal nu til at lave en del om) og ikke indeholder en firewall.

Kan nogen hjælpe med nogle erfaringer/anbefalinger at andre routere ?

Kan man f.eks. få "TRENDnet TW100-S4W1CA DSL/Cable Internet station" til at virke istedet for Speedsteam'en ?

På forhånd tak for alle svar.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 10 point
Dato : 14-08-02 20:00

Har du prøvet med en linksys ? den burde kunne køre med deres forbindelse efter hvad deres hjemmeside siger :

http://internet.opasia.dk/article.php?id=38941&dogtag=obb_support

Eller en cisco :

http://internet.opasia.dk/article.php?id=39924&dogtag=obb_support

Kommentar
Fra : estad

Dato : 15-08-02 21:56

Tak for svaret.

Men havde du nogle erfaring med disse ? Har du prøvet at bruge dem selv ?
Ved du hvilke modeller af routerne der bruges (det står der nemlig ikke noget om på de vedlagte links) ?

Kommentar
Fra : estad

Dato : 15-08-02 21:58

Er der virkelig ikke nogen som har prøvet en TRENDnet ADSL router sammen med TDC ADSL ?