/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Angiv Begrænsningskode ?
Fra : kaareh
Vist : 3594 gange
20 point
Dato : 19-12-04 12:16

Jeg købte for et halvt år siden en mobil. Med den mobil fulægte et Debillos arbonement med . Jeg ville hellere bruge det gamle taletids simkort og jeg fik den unlocket / låst op. Men så nu hvor jeg har fået endnu et nyt arbonement / taletid virker det ikke i min mobil.
Jeg skriver pinkoden og så kommer en besked frem

" Telefon-
begrænsning
er slået til "
så kan jeg trykke på Fortryd . så siger den at jeg skal angive en begrænsningskode. . jeg har forsøgt at finde en unlock kode og så når jeg indtaster den kode siger den at telefonen ikke er låst eller noget i den stil .

<b> NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG ?

Med venlig hilsen Kåreh Leander Frang

Accepteret svar
Fra : openphone_unlock

Modtaget 30 point
Dato : 19-12-04 13:27

hvad for en telefon drejer det sig om
(NEC telefoner kan kun låses op til et selskab af gangen det vil sige at skal du have andet kort i er du nødt til at kontakte en unlocker igen
alle andre modeler skulle ikke være noget problem

Nec kan i mange tilfælde låses op gratis(men kun til et selskab af gangen)
prøv det her www.tekit.dk (gratis unlock af mange forskelige modeller ) virker det ikke skal der bruges kabel og udstyr
og du kan finde en unlocker i nærheden af dig på www.dkunlock.dk
men som du også skriver er din telefon over 6 mdr kan du få koden hos det selskab den er låst til

Hilsen Bjarne
openphone.dk

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 19-12-04 13:44

bjarne den er låst op
"og jeg fik den unlocket / låst op."

Kommentar
Fra : kaareh

Dato : 19-12-04 13:46

Jeg har ikke en NEC telefon min det er en Nokia 3200 ?

Godkendelse af svar
Fra : kaareh

Dato : 19-12-04 19:40

Tak for svaret openphone_unlock.