/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Så skal der stemmes på decembers vittigh~
Fra : arne.jakobsen
Vist : 463 gange
1 point
Dato : 18-12-04 10:29

Husk at gå ind på
http://www.kandu.dk/dk/spg/53814
og afgiv din stemme. Arne

Der kan stemmes til søndag d. 19 dec kl. 24:00

Resultatet offentliggøres d. 20 dec. kl. 12:00

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 18-12-04 10:40

Arne Jacobssssen og hans søn var i et butikscenter. De var svært fascinerede af alt de så, men specielt af de to skinnende sølv-døre som gled fra hinanden for så at bevæge sig sammen igen.

Sønnen spurgte; "Far, hvad er det?"

Faren (som aldrig havde set en elevator) svarede; "Søn, jeg har aldrig set noget lignende i hele mit liv, jeg ved ikke hvad det er!"

Mens Arne og sønnen stod og stirrede bjergtaget på de sølvfarvede døre rullede en tyk, gammel dame i rullestol frem og trykkede på en knap. De to sølv-døre åbnede sig og den tykke dame rullede ind i et lille rum.

Dørene lukkede sig igen og Arne og søn stod og stirrede med store øjne på de små tal over elevatoren som gradvis steg opad.

De fortsatte med at stirre helt til tallene begyndte at gå nedad igen, helt til dørene endelig gled fra hinanden igen og en nydelig, smækker 24 år gammel blondine stiger ud.

Arne bøjer sig ned mod sin søn og siger stille:

-"Søn, gå hen og hent din mor"

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 11 point
Dato : 18-12-04 11:14

hehe..en rullende beautybox

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-12-04 11:51

Hørt i religionstimen:
- Gud tog et ribben fra Adam for at skabe Eva
- ja, svaret lille Niclas-
- det beviser jo, at tyveri ikke kan betale sig...

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-12-04 10:43

Tak for svaret creamygirl.