/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Motorola c550
Fra : zarina3355
Vist : 505 gange
40 point
Dato : 16-12-04 00:12

er der nogle der kan hjælpe mig med at finde ud af hvor jeg kan få låst min sim lås op.. købte min mobil.. motorola c550 til min søn.. men han kan ikke finde ud af at bruge den.. så han fik min nokia.. og fik naturligvis telia simkortet med sig.. da han har ubegrænset sms på det.. men.. nu har jeg ingen mobil.. og ville gerne have motorolaen åbnet.. er der nogen her der ved hvordan det kan ske? på forhånd tusinde tak. knus og god jul.zarina

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 50 point
Dato : 16-12-04 00:43
Godkendelse af svar
Fra : zarina3355

Dato : 16-12-04 01:02

Tak for svaret jakjoe.
         det var dejligt at få et hurtigt svar.. vil prøve det.. ellers kommer jeg tilbage. smiler sødt. tak for hjælpen. god jul. zarina

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 16-12-04 01:06

Siger mange tak

God unlock og jul

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : zarina3355

Dato : 18-12-04 17:16

Hmmm nu er det sådan.. at på bornholm.. kan man ikke gå i nogen forretning og få den åbnet.. eller hva? er der nogen der ved hvordan man får en mobil mrk motorola c550 unlocked?? håber på et hurtigt svar.. savner at ha en mobil i hånden.. zarina