/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
Rollespillere søges i Aalborg
Fra : Fathertime
Vist : 1191 gange
20 point
Dato : 14-12-04 22:04

Vi er en gruppe på 3 (to drenge og en pige, 22-27 år) vi mangler 1-2 spillere.
Erfaring, alder, køn, osv. er uden betydning.
Vi regner med at spille D&D 3rd. ed. måske med lidt regel ændringer.

Hvis du/i har interresse så skriv, men hold propeganda for jeres foreninger væk ik'

Accepteret svar
Fra : Latze

Modtaget 20 point
Dato : 17-12-04 15:52

Taa dog i TROA ligger i nørresundby ..... lige ved bus stoppestedet inden broen(til aalborg)
http://troa.dk

Godkendelse af svar
Fra : Fathertime