/ Forside/ Karriere / Udlandet / Østlande / Spørgsmål
10  granner01 100
Brugte pc-skærme
Fra : Mallie
Vist : 4874 gange
50 point
Dato : 13-12-04 13:16

Vi har en del brugte computerskærme som egentlig bare skulle køres på lossepladsen.
De fejler ikke noget, de er bare gamle og utidssvarende.

MEN så var det jeg tænkte, at måske de kunne bruges et andet sted.
Kender nogen emailadresser/hjemmesider på folk der samler ind til at sende til østlande eller lign.

Jeg ved slet ikke om det har interesse, men måske...?

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 13-12-04 13:23
Accepteret svar
Fra : fleng

Modtaget 60 point
Dato : 13-12-04 14:26

Prøv her Dan Dissing Madsen 9759 7013 Så går det til enten Hvide Rusland, Rusland eller andre i østeuropa.
Dvs. enten ud på skoler eller Institutioner.

Med venlig hilsen
Fleng

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-12-04 16:26

hmmm - der er mange pensionister der gerne vil have en skærm de kan se på - 17/ tommers for eks - og pengene er hos mange af dem ikke ret store - måske skulle du også lige tænke lidt i de baner

Godkendelse af svar
Fra : Mallie

Dato : 16-12-04 14:55

Tak for svaret fleng.

Kommentar
Fra : taata

Dato : 24-02-05 12:41

Hej jeg ved godt det kan bruges i afrika (Uganda)
her er e-mailen ndugwan@yahoo.com

Kommentar
Fra : taata

Dato : 24-02-05 12:42

Ja jeg kunne også tænke mig en, 17/ tommers hvor hen i landet i bor?

Kommentar
Fra : ariel122

Dato : 22-03-05 10:37

Hej
Jeg er ved at starte et aktiveringsprojekt op for en gruppe nydanskere, men vi mangler computerskærme, og vi har en lidt stram økonomi, så vi er meget interesseret i skærme, hcis de da stadig er tilgængelige. Jeg kan kontaktes på arm@baltic-sea-solutions.com