/ Forside/ Interesser / Videnskab / Kemi / Spørgsmål
10  thulin 470
Åbne en øl med en anden øl
Fra : zakitaher
Vist : 5893 gange
50 point
Dato : 09-12-04 17:15

Nogen der kender metoden til at åbne en øl med en anden øl???

Accepteret svar
Fra : Trinethk

Modtaget 60 point
Dato : 09-12-04 17:20

ja,,, hold den du vil havde åbnet i den venstre hånd (hvis du er højre håndet altså)
Få fat med kabslen fra øllen i højre hånd, under kabslen på den øl du skal havde åbnet.
Og bræk.....
Du skal åbne med toppen af kabslen, så ikke den du åbner med ryger af.

Kommentar
Fra : asim1

Dato : 09-12-04 17:23

det er da ikke svært man holder den ene omkring halsen så kapslen lige stikker op så tager man den anden med den anden hånd og ligge den næsten vandret så den kapsel møder den anden og så trygger man nedaf og vupti så er den åben

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 09-12-04 17:25

start med at prøve med med en ½l sodavandsflaske med kapsel og øv dig først inden du starter på glasflasken (kan gå itu hvis du gør det forkert og det kan blive et være svinerri )

Kommentar
Fra : waterboy16

Dato : 09-12-04 17:28

"Du skal åbne med toppen af kabslen, så ikke den du åbner med ryger af."

Hvad mener du med det???

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 09-12-04 17:35

waterboy16 < Altså du skal jo ikke forsøge at åbne den ande øllen, med tænderne på kabslen fra den anden øl.
(altså når man gør det med 2 flasker der ikke er åbnet) Man kan jo også åbne med en tom flaske :)

Kommentar
Fra : journey

Dato : 09-12-04 17:37

Hej! Når du så har åbnet din øl, sætter du kapslen på igen og tager din uåbnede øl fra højre hånd til venstre hånd og den åbnede øl ( med kapsel på igen ) i højre hånd gør det samme en gang til og når kapslen så ryger af, kan du åbne din først øl med kapslen fra din anden øl, så har du to åbne øl.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 09-12-04 20:17

Det skal gøres med måde, så kapslen bliver skudt af som en Champagneprop. Skåål!

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 09-12-04 20:52

Du er ikke gammel nok til at drikke øl,så du behøver ikke vide hvordan de åbnes,sodavand er med skruelåg

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 09-12-04 21:28

Det er heller ikke noget man spørger om, det er bare noget man gør.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 10-01-05 18:11

Jeg skynder mig at antage, at du overhovedet ikke har forstand på kemi, da du stiller et spørgsmål der omhandler druk, i NEJ

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 10-01-05 18:26

se det gik galt har sikker ingen finger tilbage (skal sikker først syes først) siden det spørgsmål ikke er lukket endnu zakitaher?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-03-05 17:30

i grunden et fantastisk vigtigt spørgsmål, "hvordan åbner man en øl med en anden øl" tænkte lige over det.

Kommentar
Fra : Rammes

Dato : 14-03-05 23:26

Haha, et åndssvagt spørgsmål.... Det er jo næsten nemmere end ved brug af en oplukker....

Godkendelse af svar
Fra : zakitaher

Dato : 15-03-05 00:02

Tak for svaret Trinethk.