/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Hvor Kan man Få Temgesic
Fra : glenn22
Vist : 1324 gange
95 point
Dato : 04-12-04 20:28

Hejsa jeg er en ung fyr på 22år som lider af rygsmerter engang imellem. Fik Temgesic af en ven der også havde ryg smerter og det var kanon men. min ven får noget stæker medicin nu og kan desværer ik få det på recept så hvis du ved hvor i landet man kan købe dem uden recept. Eller du selv ligger ind med nogen du vil sælge så vil jeg blive glad..

Hilsen Fyren Med Ondt I Ryggen

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 04-12-04 20:38

Hvis du trænger det kan du få det af din læge.Eneste sted du kan købe dem uden recept, som jeg ved,er i Thailand .Jeg har nogle pakker ,men jeg er ikke narko handler.
alimak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-04 20:43

gå til læge - ved du hvorfor du har de smerter - der er alternativer der ikke er så skadelige jo. ???????????????
Temgesic er i morfinklassen derfor kan de være svære at få - men hvis din læge synes det er ok ind i mellem skulle det jo lade sig gøre.
REN NARKO - helt ærligt hvor kan du egentlig spørge om nogen vil give - sælge dem til dig ????

Kommentar
Fra : glenn22

Dato : 04-12-04 20:47

Kan Desværer ikke få dem af min læge. Ved godt det er et stof man kan blive afhæning af ved for stort brug..
men tager dem så sjællent så det skulle der ik værer fare for at jeg blev.
men kan en eller anden hjælpe ville jeg blive glad

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 105 point
Dato : 04-12-04 21:09

Sorry Glenn, men den slags skal man altså have fra sin læge.. kig på bivirkningslisten og du vil se hvorfor.
Der er en masse alternativer til denne slags medicin, så hvorfor ikke spørge lægen om det i stedet? Eller endnu bedre, finde årsagen til dine rygsmerter, så de evt kan forebygges. Og da vi nu er i gruppen "alternativ behandling" vil jeg da anbefale dig at søge gode måde at smertebehandle og forebygge rygsmerter inden for dette område. Dette kunne f.eks. være massage, posturologi eller akupunktur.
Der er bestemt ingen grund til at forgifte sin 22årige krop med så voldsomme stoffer, specielt når smerterne "kun" er lejlighedsvise.

Held og lykke med det!
Vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-12-04 21:12
Godkendelse af svar
Fra : glenn22

Dato : 04-12-04 21:19

Tak for svaret vaxen.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-12-04 21:22

Velbekomme

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-12-04 22:07

glorie for en god opsang til vaxen

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 04-12-04 22:10

Tak tak