/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Remote unlock af LG8110/8120
Fra : Kongelunden
Vist : 689 gange
300 point
Dato : 04-12-04 16:13

Som en fortsättelse af tidligere tråd her på kandu.dk

Har fundet et internetsite, hvor de påstår at de kan remote unlock LGu8110/u8120 for £14.99

http://www.mobtec.net/unlock_form/LG/U8110.php

Er der nogen herinde der har prövet dette, eller kender til dette site?? Har hört fra andet sted, at det IKKE er muligt at remote unlock 3G telefoner fra LG, at det kräver lidt hardware og opkobling af telefonen til en computer !??? Men kender ikke så meget til dette, so pleeaase help!!!

Desuden: Hvis man unlocker sin 3G telefon, hvad betyder så dette? Mister man nogen specielle settings eller skulle altinf fungere som normalt??

Kommentar
Fra : Kongelunden

Dato : 04-12-04 16:36

Hovsa !!!

Fandt lige ud af, at de rent faktisk heller IKKE tilbyder remote unlock - selvom de faktisk skriver dette på deres hjemmeside !!! Hmmm, må jo sige at de opsätter en smule falske forhåbninger.

Nå men, spörgsmålet er jo så mere eller mindre besvaret

Dog vil jeg da meget gerne vide, hvada der helt präcist sker med sin 3G telefon når man låser den op?? Jo, jeg er klar over at man dermed kan bruge hvilket SIM kort som helst, men jeg tänkte nu mere i baner angående diverse pre-installerede settings fra 3. Feks. kan man stadigr bruger mobilt modem, surfe på 3's "hjemmeside" via telefonen, bruge 3Post etc. etc.

Desuden, låser man telefonen op kan man så bruge et almindeligt 2G SIM kort i telefonen, eller skal det väre 3G?? Snakker her om en LG8110 telefon??

Spörgsmålet har måske tidligere väret stillet og besvaret i dette forum, men nu har jeg jo trods alt opsat en post

Kommentar
Fra : Kongelunden

Dato : 04-12-04 16:36

Hovsa !!!

Fandt lige ud af, at de rent faktisk heller IKKE tilbyder remote unlock - selvom de faktisk skriver dette på deres hjemmeside !!! Hmmm, må jo sige at de opsätter en smule falske forhåbninger.

Nå men, spörgsmålet er jo så mere eller mindre besvaret

Dog vil jeg da meget gerne vide, hvada der helt präcist sker med sin 3G telefon når man låser den op?? Jo, jeg er klar over at man dermed kan bruge hvilket SIM kort som helst, men jeg tänkte nu mere i baner angående diverse pre-installerede settings fra 3. Feks. kan man stadigr bruger mobilt modem, surfe på 3's "hjemmeside" via telefonen, bruge 3Post etc. etc.

Desuden, låser man telefonen op kan man så bruge et almindeligt 2G SIM kort i telefonen, eller skal det väre 3G?? Snakker her om en LG8110 telefon??

Spörgsmålet har måske tidligere väret stillet og besvaret i dette forum, men nu har jeg jo trods alt opsat en post

Kommentar
Fra : soll

Dato : 04-12-04 16:57

hej med dig Kongelunden ja du kan godt bruge et aml 2g gort i din telefon men der er så en del af det som telefonen kan som du ikke kan bruge den til.
den kan stadig det som alle de andre 2g telefoner der er på marked de kan.

Accepteret svar
Fra : helloo.dk

Modtaget 300 point
Dato : 04-12-04 18:16

Du kan ikke benytte din 3 mobil som modem hvis du bruger et alm simkort i den. du kan heller ikke surfe på nettet! det eneste du kan er at ringe til og fra telefonen samt sende SMS (muligvis også wap)

For at låse den op vil jeg forslå du kikker på www.dkunlock.dk så du kan finde en unlocker tæt på din bopæl så du er fri for at sende den med posten!
hilsen Dan

Kommentar
Fra : Kongelunden

Dato : 05-12-04 14:47

Hmm, tusind tak for svarene. Men jeg var måske ikke heeelt så specific

Klart at når man burger et 2G SIM kort at man så ikke kan benytte sig af 3G finesseren. Men om jeg nu låser telefonen op og fortsätter med at bruge mit 3G SIM kort fra 3, vil der så opstå nogle problemer eller kommer alting til at fortsätte og virke fuldständigt som för (nogen der har erfaringer?) - blot med den forskel at jeg altid kan benytte andre typer SIM kort??

Godkendelse af svar
Fra : Kongelunden

Dato : 16-12-04 08:11

Tak for svaret helloo.dk.

Kommentar
Fra : siralex

Dato : 19-12-04 11:46

Gjør det på www.gsmteknikk.no som er i Oslo