/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Penis forlængelse
Fra : Brandmand38
Vist : 16074 gange
100 point
Dato : 04-12-04 10:51

Er der nogle af de mandlige brugere her der har positive erfaringer med nogle af de øvelser man kan lave for at gøre pikken større ?
Hvad duer...? Pumper, piller, øvelser...? Hvad har I erfaringer med ?
Jeg har checket på www.penis-health.com som skulle være god, men de viser ikke øvelserne uden man selvfølgelig køber programmet.
Så derfor: Er der nogle der har et godt råd, eller en genvej til de ellers dyre løsninger ?

Brandmanden

Kommentar
Fra : olepost

Dato : 04-12-04 10:57

Jeg gik rundt i 3mdr med et 3 kg´s lod bundet omkring(upraktisk når jeg skulle i Netto)men det hjalp på længden,men tykkelsen,tykkelsen,den er til gengæld ikke noget at prale af.Hvis du har tænkt dig at prøve ovennævnte må jeg anbefale dig at gå på offenlige toiletter hvor der er metal kummer,ellers er der ballade med boligselskabet
Mvh
PS.Må jeg få et billede hvis du prøver?

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 04-12-04 11:40

Hvad dur, pumper, piller, øvelser???

Desværre: Intet af sådan noget dur til noget som helst.
Det eneste der vil blive længere af at smide penge ud til en masse fup er din næse
Den emeste mulighed, som nogen har grebet til, og oftest med katastofale komplikationer til følge, er diverse operationer.
mvh dova

Kommentar
Fra : martinus197328

Dato : 04-12-04 14:11

Jeg har talt med flere mænd der siger at pumpen virker hvism man bruger den ordenligt. Og de tjente jo ikke penge på det. Den ene havde brugt den i 5 år jævnligt, og havde fået et par cm. på i både længde og tykkelse.
Og de havde ingen som helst grund til at lyve for mig.

Se: http://www.mercuryuniflow.dk/
Hun har holdt kurser i brug af den. Og det er i tantra miljøet det bliver brugt.
Kontakt evt. hende

Kommentar
Fra : martinus197328

Dato : 04-12-04 14:11

Piller virker 100 procent ikke. Tror jeg da.

Kommentar
Fra : martinus197328

Dato : 04-12-04 14:13

Men bare husk at mange pige hellere vil have en "NORMAL" størrelse der bliver jern stiv og virker hver gang, end en stor klam pølse der er halvstiv og gør ondt.

Kommentar
Fra : martinus197328

Dato : 04-12-04 16:37

Drop dog også de macho forestillinger om at den skal være så og så stor. Det er det samme som at påstå at alle mænd vil have kvinder med store kasser. Det er fis i en hornlygte. Kender mange mænd der er flintende ligeglade, inkl. undertegnede.
Vær stolt af dit lem.
Da jeg gik på Cristianshavns gymanasium, var der en 4-5 drenge der havde lavet en klub for drenge med små pikke.
Han nedlagde fandme mange piger. Jeg lagde mærke til at det HELE handler om selvtillid og personlighed.
Selvfølgelig kan den være så lille at man nærmest er handikappet. Så skal der selvfølgelig operation til. Så har du alligevel intet at tabe, selvom risikoen et der for at et eller andet går galt som der er i alle operationer.

Så hvis du kommer hjem med en 17 årig pige der har set for mange pornofilm, eller en sexed´up bitch der har det dårligt med sig selv, og nævner din størrelse, så bare grin med og sig ja, men jeg er stolt af den. Og lige om lidt skal du få hårdt i alle huller..

Kommentar
Fra : martinus197328

Dato : 04-12-04 16:38

Drop dog også de macho forestillinger om at den skal være så og så stor. Det er det samme som at påstå at alle mænd vil have kvinder med store kasser. Det er fis i en hornlygte. Kender mange mænd der er flintende ligeglade, inkl. undertegnede.
Vær stolt af dit lem.
Da jeg gik på Cristianshavns gymanasium, var der en 4-5 drenge der havde lavet en klub for drenge med små pikke.
Han nedlagde fandme mange piger. Jeg lagde mærke til at det HELE handler om selvtillid og personlighed.
Selvfølgelig kan den være så lille at man nærmest er handikappet. Så skal der selvfølgelig operation til. Så har du alligevel intet at tabe, selvom risikoen et der for at et eller andet går galt som der er i alle operationer.

Så hvis du kommer hjem med en 17 årig pige der har set for mange pornofilm, eller en sexed´up bitch der har det dårligt med sig selv, og nævner din størrelse, så bare grin med og sig ja, men jeg er stolt af den. Og lige om lidt skal du få den hårdt i alle huller..

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 08-12-04 22:41

Hej jeg har skrevet en masse om det i tråden " spørgsmål om penis ( kun piger ) " Det burde du læse.

Jeg har trænet det i snart små 6 måneder og har vel gainet 3-4 cm plus den er blevet tykkere så jo jeg kan da kun anbefale dig hjemmesiden! Hold dig fra pumper de gør den kun en smule længere over en laaang periode og det medfører at din penis bliver tyndere!

På penis-health bliver den både tykkere og længere! Læs mine indlæg i den anden tråd, har du flere spørgsmål så synes jeg du skulle poste det herinde så alle kan få glæde af det, jeg har eterhånden fået en del erfaring mht. penisforlængelse. og hold dig fra de piller de hjælper stortset ikke..

Martinus hør her. Manden her spørger om det er muligt at få en længere penis. Om det betyder noget for piger eller ej er ikke hvad det her handler om, nej det handler om HANS selvtillid så lad vær og kom med sådan et indlæg der intet har med tråden at gøre.

Mvh
Rune

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 08-12-04 22:51

Jo kan lige uddybe det om piller lidt.

Pillerne i sig selv giver ikke en længere penis. Kombineret med penis øvelser går det en smule hurtigere, men den bliver ikke længere af det, det går bare hurtigere end hvis du ikke tog dem. Mit råd er: Gør det uden pillerne de er møgdyre og så effektive er de sgu heller ikke.

Som jeg også skrev i den anden tråd så er det altså ingen nem opgave. Du skal være indstillet på at bruge meget tid på det. Jeg har i perioder trænet 6 gange om ugenm, hver træning varede 1 time. Det er hårdt, det gør ondt men det hjælper hvis du bare bliver ved!
God fornøjelse med det!

Rune

Kommentar
Fra : Brandmand38

Dato : 09-12-04 14:24

Hej Rune...

Jo tak... har fulgt din tråd og med interesse læst de indlæg der har været.
Jeg har ofte været inde og kigge på www.penis-health.com men har det nu bedst med at vide/se hvad jeg køber. Jeg syntes det havde været mere fair, hvis de havde vist lidt om teknikkerne i stedet for billeder af resultater, så man på forhånd kan se om det er noget man kan/vil/gider... du skriver det gør ondt ? Hvad er det der gør ondt, og hvorfor ?
Jeg er ikke et sekund i tvivl om virkningen når du skriver det, men vil gerne se/prøve/vide mere om øvelserne inden jeg køber, og det kan man åbenbart ikke?
Er der mulighed for at du kan hjælpe med noget mere info ? I så fald må du gerne maile mig på fagse@ofir.dk

Hilsen Brandmanden

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 10-12-04 15:23

Hej Brandmand jeg poster det herinde så alle kan få glæde af det.

Dit første spørgsmål lød på: " du skriver det gør ondt ? Hvad er det der gør ondt, og hvorfor ? "

Først og fremmest skal det siges at øvelserne ikke er afslapningsøvelser. Du er, i nogle øvelser, nødt til at strække din penis meget og det kan godt medføre en vis ubehag eller smerte. Men det afhænger selvfølgelig også af dig selv. Efter noget tid vænner du dig dog til det og bliver mere sikker på udførelserne af øvelserne og det hjælper selvfølgelig også. Gør man det forkert kan det næsten altid mærkes med en forholdsvis ubehagelig smerte.
Istarten vil du også mærke en smerte når du ikke træner, da din penis restituerer. Det er lidt ligesom styrketræning faktisk, man vænner sig til det så vær ikke bange for smerten man kan altid starte blødt op.

Dit andet spørgsmål: "Jeg er ikke et sekund i tvivl om virkningen når du skriver det, men vil gerne se/prøve/vide mere om øvelserne inden jeg køber, og det kan man åbenbart ikke? "

Hele ideen med sitet penis-health.com er jo netop hemmeligheden i øvelserne. Hvis de lagde dem ud på forsiden ville mange sikkert ikke betale for det, for nu har de jo øvelserne.

Generelt er de 300-400 givet godt ud synes jeg. Man får adgang til et stort forum for mænd hvor man kan få svar på alt omkring penis forlængelse, der er eksperter man kan spørge om programmer osv. Så jeg kan kun anbefale dig at komme igang!

Har du/andre flere spørgsmål er i velkomne til at skrive dem.

Mvh
Rune

Kommentar
Fra : Brandmand38

Dato : 10-12-04 15:45

Det er fint nok Rune... men jeg er alligevel af den overbevisning, at jeg vil SE med egne øjne hvad jeg skal/hvordan man gør inden jeg lægger kronerne på bordet.

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 10-12-04 18:53

Men hvad holder dig tilbage? At du ikke kan SE øvelserne? Tro mig de er der og de hjælper, det er bare at starte. Som jeg tidligere har skrevet så skal du primært lave nogle strækøvelser med din penis. Endvidere indgår der andre avancerede øvelser som f.eks. hvor du nærmest skal " malke din penis " ved godt det lyder ret underligt men det gør man.

Hvis du vil SE øvelserne først så tvivler jeg på det bliver foreløbigt du kommer igang med dine øvelser.. beklager!

Kommentar
Fra : abcsexyboy

Dato : 13-12-04 12:58

Hej Rune

Det lyder da meget godt, det der med at at den kan blive større
Jeg tænke på om hvor tyk den kan blive, hvor tyk er din
egentlig blevet.
hvad hvis man kun villle gøre den tyk og ikke lang?
er der en eller anden teknik for det?

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 13-12-04 15:24

Hej Abcsexyboy.

Jeg har ikke rigtigt målt min tykkelse da jeg lige pt. går mest om i min længde ( men kunne være jeg snart skulle ).
Hvis du kun vil gøre den tyk er det også muligt, så laver du bare kun øvelser der gør den tyk. Mit program er blandet men primært længde øvelser.

Hvor tyk den KAN blive afhænger af mange faktorer, f.eks. hvor meget du træner, hvor ligger din fysiske grænse, altså din " max " grænse osv. De skriver dog at nogle har gainet op til 12 cm i længde ( kan ikke huske mht. tykkelsen ) men det er selvfølgelig promotion så det vil noget. Men nogle cm i tykkelsen vil slet ikke være umuligt.

Rune

Godkendelse af svar
Fra : Brandmand38

Dato : 19-12-04 18:58

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : siralex

Dato : 27-12-04 20:38

Jeg gikk med en trailer hengende etter i 2 uker!!!!!!!!! Det hjalp 100%(litt for slakk)

Kommentar
Fra : pej

Dato : 02-01-05 03:13

Spørgsmål primært til Rune454,
og hej til folk der følger med i denne tråd.

Til Rune:
Først vil jeg sige, at det er spændende at læse om dine træningsmetoder. Det er dog mit indtryk, at der ikke har været ordentlige videnskabelige forsøg med denne træning, så det mest sandfærdige man hører, er vel på forum-sider som disse. Derfor netop spændende at høre, hvad normale folk som dig har af erfaringer.

Jeg kan ikke lade være med at have en umiddelbar skepsis overfor træningsmetoderne.
Jeg har dog ikke noget mod at tro på dig, hvis du siger det virker. Min skepsis går til gengæld mere på selve sikkerheden bag træningsmetoden, og risikoen for at udøve (uoprettelig) skade på ens dyrbare anatomi.

Derfor disse spørgsmål:
1) Har du haft nogen problemer med din penis i forbindelse med din træning (funktion, udseende etc.)?

2) Har der på penis-health's forum sider været indlæg fra folk, der har klager over skader, f.eks. dannelse af ufunktionelt arvæv?

3) Står der noget om, hvor længe penis-health har formidlet sine træningsmetoder, og hvordan er kommentarerne fra folk som har brugt metoden i lang tid (her tænker jeg på 1 år og længere)?

Håber du kan finde tid til at besvare mine spørgsmål.

Godt nytår.
Mvh. Pej.

Kommentar
Fra : ralle1979

Dato : 10-01-05 20:43

Til Rune.

Det der penis-health lyder jo næsten til at være for godt til at være sandt.
Nu er jeg selv nogenlunde tilfreds med min længde, men jeg har en let krumning til den ene side. Er der øvelser fra penis-health der kan "rette" op på det?

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 14-01-05 23:35

eg har trænet i to år med stræk øvelser og har opnået er forlængelse på 3 cm og en øget tykkelse på 2 cm. Det er udelukkende ved brug af egne hænder og tålmodighed. Det kræver daglig træning, og har iøvrigt den sideeffekt, at jeg vågner om morgenen med en "blodpølse" mellem benene. Hop ikke på den med piller. Det kræver håndens arbejde.

Kommentar
Fra : Brandmand38

Dato : 15-01-05 08:00

Hej m13ark...

Lyder da fint... kan du ikke fortælle lidt om de øvelser... lidt om hvordan?

Kommentar
Fra : pej

Dato : 18-01-05 04:28

Hej igen.

Er der nogen af jer (som har erfaringer med træningsmetoderne), der har mulighed for at besvare nogen af/ alle mine spørgsmål jvf. mit indlæg d. 2/1 - 05.
Jeg synes, det kunne være spændende at høre jeres synspunkter i den forbindelse.

Mvh. Pej.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 18-01-05 23:23

Hej Brandmand.
Det handler om at få blodet til at cirkulere i lysken. Der skal investeres tid og tålmodighed, Ikke piller eller underlige instrumenter, Brug dine hænder.
Start med at varme pikken op ved at "rulle" den mellem dine håndflader, til du har opnået en varme og en halv errection, Ikke mere, da du kan gøre mere skade end gavn, hvis den bliver alt for stiv. Tag fat ved roden med tommel og pegefinger og håndfladen væk fra kroppen. Tryk til og hold fast. Ryk ud og pres blodet ud i hovedet(pikhovedet). Let trykket,før hånden tilbage til udgangspunktet, og gentag "malkningen". Gentag 25 gange med højre og 25 gange med venstre. Pas lidt på i begyndelsen, så du ikke kommer til skade. Dette er kun begyndelsen, og denne øvelse bør kombineres med knibeøvelser i balderne. Hvis du stadig er intereseret, kan du lade mig vide, og jeg giver gerne mine erfaringer videre. Husk... det kræver daglig træning og tålmodighed

Kommentar
Fra : pej

Dato : 19-01-05 13:00

Hej m13ark.

Det lader også til, at du har gode erfaringer med træningen.
Har du mulighed for at kigge på de spørgsmål, jeg stillede d. 02-01-05 i denne tråd?
Du har måske allerede været inde på nogen af tingene, men rart nok lige at få det skåret ud i pap.

Mvh. Pej

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 20-01-05 16:11

Hej pej
Jeg har set dit indlæg, og kan svare:
1, Nej jeg har aldrig haft problemer, men jeg har heller aldrig overdrevet. Det er vigtigt at varme godt op inden du starter programmet. Et varmt håndklæde mellem benene er en god start, og derefter en god gang massage af både nosser og pik.
Brug begge hænder på skift og skub hele herligheden op mod navlen. Det giver en god blodcirkulation, og forhindre at du gør skade på dig selv. Derefter kan man begynde enten strækøvelserne eller "malkningen". Stræk øger længden og malkningen øger tykkelsen.
Jeg har ikke brugt de omtalte sider, men har sammensat mit eget program, efter besøg mange steder på nettet, og med stort held.
Hvis det er af interesse, kan jeg måske vende tilbage med nogle adr. Jeg har aldrig brugt en krone på programmer

Kommentar
Fra : Brandmand38

Dato : 20-01-05 16:59

Hej Mark...

Det er virkelig nogle svar der kan bruges til noget.... Jeg tror helt sikkert på det du skriver, og vil da straks gå igang med træningen.
Hvad med længden... hvad gør man med de strækøvelser?

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 20-01-05 22:09

Hej igen.
Du varmer op som jeg har beskrevet, og fortsætter med strækøvelserne. De skal kombineres med knibeøvelser for at have den fulde effekt.
Hvis du ikke er omskåret( det er jeg ikke) trækker du forhuden tilbage. Tager fat lige under hovedet med tommel og pegefinger. (vend håndfladen væk fra kroppen).
Træk pikken lige ud fra kroppen, samtidig med du kniber balderne sammen(knibeøvelser). Slap af uden at slippe taget om pikken. Prøv at bøje svagt i dine knæ, og når du strækker ud igen og strammer balderne, retter du dine knæ ud samtidig. Hold strækket medens du tæller til 25.Slap af, og gentag. Bliv ved i mindst 10 min. Når du ikke orker mere, skal du sørge for at afslutte med en omgang håndbruser med varmt vand. Hvis du føler pikken banker med din puls, har du opnået en god omgang, og så fortsætter du igen dagen efter, Bliver du øm, eller får blodudtrædninger på hovedet eller andre steder på pikken, bør du slappe lidt af, og mindske trykket i dine øvelser. Du kan ikke ødelægge noget, hvis du lytter til pikkens eget sprog, men lyt også til dit øverste hoved. Det er ambisiøst at prøve på at øge både længde og tykkelse på en gang. Det vil vare noget længere før du ser og mærker resultatet, men det er en meget god fornemmelse. En herlig sideeffekt er, at man ikke skal op så ofte om natten, for at lade sit kurfyrstelige vand.
Inden du går i gang, skulle du fatte målebåndet og et kamera, så du senere kan se, at der er opnået et resultat. Ikke for at overbevise andre, men for din egen skyld. Det var faktisk min kone, som har kendt min pik i 40 år, der gjorde mig opmærksom på resultatet. Hun siger at hun både kan mærke det, og ikke mindst se det.
Jeg må nok sige, at det bedste resultat ses når pikken er stiv, men jeg har ikke arbejdet på at være den største pik i svømmehallen. Jeg vil dog indrømme, at jeg ikke føler noget mindreværd når jeg ser de andre drenge. Jeg har dog ikke nogen erfaring med sammenligning, når det drejer sig om stive instrumenter, da det ikke er sædvanligt, at man promenere sin stive pik i omklædningsrummet.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 05-02-05 20:11

Hej Brandmand 38.
Du var så begejstret......kan du bruge oplysningerne og øvelserne til noget????

Kommentar
Fra : Brandmand38

Dato : 06-02-05 09:30

Hej m13ark!

Ja... du kommer med en fin beskrivelse, og har prøvet begge øvelser. Jeg er ret overbevist om at det virker, og vil gøre et ihærdigt forsøg.
Men jeg er ret enig med dig i, at det skal gøres HVER DAG hvis det skal have effekt.
Endnu engang tak for den fine beskrivelse.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 20-02-05 16:04

Hvordan går det med øvelserne? det ser ikke ud til at der bliver fulgt ret meget op på emnet, og dete faktisk lidt synd. Jeg tror der er mange der gerne vil høre lid erfaringer fra de lidt mere "øvede"... eller hvad?

Kommentar
Fra : Brandmand38

Dato : 20-02-05 17:45

Jamen vi øver... og venter på resultatet

Kommentar
Fra : anonymh

Dato : 01-02-06 15:28

Hmm jeg tror også, jeg vil prøve det. Men hvor lang tid tager det egentlig, for at se resultat hvis man gør det hver dag.

Kommentar
Fra : anonymh

Dato : 01-02-06 21:52

Hvordan køber man egentlig dette program. Jeg har været inde og kigge på det men ved ikke hvor meget det koster. Er der nogle der kan forklare mig det

Kommentar
Fra : Brandmand38

Dato : 03-03-06 21:56
Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 24-11-07 21:26

er denne tråd helt død?

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 24-11-07 21:28

måske er der stadig nogen der kunne tænke sig en større pik

Kommentar
Fra : freakazoid99

Dato : 29-11-07 08:32

Hej alle!
Jeg en dreng på 16 og jeg kunne godt tænke mig at forlæge min penis både i længde og bredde. Efter at have surfet lidt på nettet fandt jeg denne hjemmeside: www.penisadd.com som efter min opfattelse er en gratis version af www.penishealth.com.
Ville gerne have jeres mening om denne side og om den er ligeså god som penishealth.
Til sidst vil jeg gerne vide om jeg i min alder skal vente til jeg bliver ældre med at begynde at forlæge min penis da den efter hvad jeg har læst kan vokse indtil starten af 20'erne?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : kingcapricorn

Dato : 19-12-07 23:30

Hej m13ark

Ja det ville vi allesammen vel.

Har også fundet denne her side hvis nogen er interesseret
http://www.penisexpress.co.uk/Penis_enlargement/wet_jelq_exercise.htm

Men jeg har også tænkt på at komme igang med følgende øvelser,
så nu må jeg se hvordan det kommer til at gå.

Kommentar
Fra : bjorn28

Dato : 06-03-12 23:19

hejsa

Du kan se nogle af øvelserne fra PenisHealth her:
Kode
<a href="http://xn--penis-forlngelse-3ob.dk/penis-oevelser.php">Penis øvelser</a>

Øvelserne virker super godt, det handler bare om at gøre det hele til en rutine, så man får lavet dem dagligt.

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 07-03-12 08:29

Skønt at se, at interessen dukker op igen. Det er en god ide, at se tråden igennem, da der er mange vise ord. Pas lidt på med d.i.v sider, da det som regel giver en del spam med sig. Jeg giver gerne mine erfaringer videre.
Er Rune og Brandmanden stadig med???