/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Overføre fra nokia 3410 til 6230
Fra : tinah
Vist : 537 gange
50 point
Dato : 25-11-04 20:03

Jeg tænker på om der er en hurtig måde jeg kan overføre telefonnr. fra selve min 3410 ( ikke simkortet) til min nye 6230
Altså uden at taste hvert eneste nummer ind manuelt?

Kommentar
Fra : soll

Dato : 25-11-04 21:23

du sætter bare kortet over i din 3410 i og siger kopiere til simkort og så flytter du kortet over i din 6230.

kan ikke huske om man kan kopiere på den måde i nokia 3410 men det mener jeg man kan.

Kommentar
Fra : tinah

Dato : 25-11-04 22:12

soll: Tak, mener du at jeg så skal slette det på simkortet når jeg har overført. Kan man det?
Eller?? Er ikke helt skrap til det her

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 26-11-04 00:16

Ja du skulle nok kunne slette det som er på simkortet, men hvorfor ???

Det er vel meningen at du vil have dine kontakter overført til din 6230 ?

Så bare sæt simkortet i din 3410, vælg kopier til sim, tag kortet ud af din 3410 og sæt det i din 6230, derefter vælger du kopier fra sim til tlf. hukommelse.

Så skulle de være overført, du behøver ikke slette dem bagefter, det er meget rart at have dem liggende på simkortet hvis der skulle ske noget, så har du altid en kopi

Kommentar
Fra : tinah

Dato : 26-11-04 11:29

Grunden til jeg spørger er at der, så vidt jeg ved, ikke er så meget plads på sim kortet - 100 nr tror jeg.....?

Kommentar
Fra : banzon

Dato : 26-11-04 17:55

Ja så kan det godt være du skal slette på kortet et par gange

Kender du ikke en som kan overfører dem via computer ??

Kommentar
Fra : tinah

Dato : 26-11-04 19:27

Jo måske - hvad kræver det af udstyr?

Accepteret svar
Fra : banzon

Modtaget 50 point
Dato : 26-11-04 23:47

Hej tinah

Jeg har lige undersøgt sagen igen

Der er kun to muligheder.

1. kopier kontakterne over på simkortet flyt det til 6230 kopier dem ind der, flyt simkortet tilbage i 3410.
Du er nu nødt til at slette de kontakter som du allerede har flyttet, ellers kopiere du bare de samme over igen og igen.
Derefter kopiere du de sidste kontakter over på samme måde igen.

2. Du KAN også overfører dem via infrarød, men det tager pænt langt tid

Har en 3410 forresten infrarød ???

Godkendelse af svar
Fra : tinah

Dato : 27-11-04 08:03

Tak for svaret banzon.