/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Lyd på sin hjemmeside!
Fra : 134kr
Vist : 446 gange
20 point
Dato : 05-08-02 18:24

Hey! Jeg er igang med at lave en hjemmeside på webbyen. Jeg ville gerne have noget lyd på min hjemmeside. Det skal være sådan at lyden/sangen skal køre hele tiden, det vil sige ikke starte forfra hver gang man gå ind på en under side af hjemmesiden. Det skal åbne i WindowsMedia. Hvis du ikke forstår hvad jeg mener så prøv at gå ind på : www.happyjazz.net Der vil du kunne høre en lyd/sang køre i baggrunden hele tiden. Kender du en nem lille kode til at sætte ind på hjemmesiden så plz hjæp mig.

Hilsen Anders

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 30 point
Dato : 05-08-02 19:43

Det nedenunder, er vist det du søger ??

linien ....embed src="dream.mid" bestemmer navnet på midifilen som spilles "dream.mid", den skifter du bare du med den du har.....

Ellers kan du se det i funktion på :

www.yff.dk

<HTML>
<BODY>
<BODY BGCOLOR="#FFFF00">
<CENTER>MAIN MENU</CENTER>
</BODY>
<embed src="dream.mid" hidden="true" align="left" border="0" width="128" height="128" autostart="true" loop="true">
</HTML>

Kommentar
Fra : 134kr

Dato : 05-08-02 21:49

Oki jeg prøver! Takker!

Godkendelse af svar
Fra : 134kr

Dato : 05-08-02 21:55

Oki jeg prøver! Takker!