/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Til bennymanden
Fra : Camillasmoster
Vist : 613 gange
200 point
Dato : 23-11-04 16:38

Hej bennymanden

Tusind tak for linket!

Nu tror jeg sørme, jeg har julegaven til min far!

Og kobbersømmene!

Lige nu skal jeg ikke lave noget med kobbersøm, men der var tidligere en spørger, der efterlyste kobbersøm.

Så jeg håber, han læser dette.

MVH
Hanne

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 210 point
Dato : 23-11-04 17:09

Hej Hanne !
Ja - selv tak, det er jo en fornøjelse når man kan hjælpe hinanden

Må man i dette forum spørge hvad julegaven så skal være ?

mvh Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-11-04 17:13

Vel ikke en kasse kobbersøm

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 23-11-04 18:23

Hej Benny

Ja, man ved aldrig, hvornår man kan bruge en kasse kobbersøm

Det kunne være nogle bøger om sikkerhed til søs eller et søkort eller, eller.....

Som sædvanlig har den herre (min far) ingen ønskeseddel - måske det ligger til kønnet?

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-11-04 19:30

Nej, det har du da ret i Hanne, det med kobbersømmene, det er så er spørgsmål hvor god amunition det i virkeligheden er i den der nabokrig, tja..... hvis det er gran eller birk er den måske god nok
Nå, jeg regnede nu heller ikke med du ville afsløre gaven til din far, der er da heldigvis også nogle dage endnu at tænke over det i .
Men ved du hvad, i morgen præcis 1 måned, så det er lige om lidt
Måske mangler han (din far) ikke rigtig noget, mange gange er det jo en stor gave i sig selv at have en dejlig familie (og datter) omkring sig, og være i stand til at kunne iagtage at det går dem godt. Desværre er det ikke alle der kan have den glæde.

............. men hvis han er "sejler", så er der da også mange fine muligheder på den der side. Måske vil du efter jul løfte sløret for hvad det så blev.

mvh Benny

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 24-11-04 00:41

Jeg har "julet" lige siden først i oktober, da jeg skal stå i en bod med hjemmelavede juleting.

Det er skisme hyggeligt!

Julehyggen er ikke gået af endnu

Så kan jeg jo også fortælle, om det bragte lykke i det lille hjem (min fars julegave).

Har du ikke børn (ligesom jeg desværre ikke har, snøft), så jeg er stadig et stort barn

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 25-11-04 11:31

Hej Hanne.
Jeg var en tur i hovedstaden i går, så slet ikke on-line.
Jamen jeg kan da kun give dig ret i at juletiden er hyggelig, hvad det angår så er jeg også et stort barn endnu.
Det med børnene er en længere historie, som jeg godt vil spare dig for. Jeg har faktisk to, som jeg ikke har haft kontakt med i 10 år nu, efter en skilmisse af de dårligere af slagsen, men de er ved at nå en alder, hvor jeg håber at de begynder at interessere sig for far også. Nu ikke mere om det, jeg plejer at sige jeg ingen børn har.
Jeg har nu et par voksne "papbørn" som ofte besøger os.
Hvis ikke du kender siden vil jeg lige give dig et link her til masser af julehygge:
http://www.julidannevang.dk/default.htm
... god fornøjelse.
Ja, nu bliver det jo spændende at høre om, hvad du fandt på til din far, og også hvordan det blev modtaget.
kan du ha´ en god dag
mvh Benny

!!!!!!!! JULEHYGGEN LÆNGE LEVE !!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-04 12:30

Tak for svaret bennymanden.

God dag til dig også!

Jøps! Julen længe leve!

MVH
Hanne