/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
SFX kåber og forgaffel???? hvor??
Fra : martinusa
Vist : 249 gange
20 point
Dato : 21-11-04 10:35

hvor finder jeg et sted hvor man kan købe disse dele??

Accepteret svar
Fra : rpje

Modtaget 20 point
Dato : 21-11-04 12:53

Der er kun en mulighed. Det er i en scooter/cykel forretning. Den bedste jeg kender er tempo cykler i Roskilde De skal ha omkring 1600 for en forgaffelBro det er billigere en importørens liste pris.

Desværre er der ingen andre der har noget til dem bortset fra tun. Det er også derfor at reservedelene er så ekstrem dyre.

MV.
Peter Jensen

Godkendelse af svar
Fra : martinusa

Dato : 21-11-04 13:45

Tak for svaret rpje. men kan også få den her i byen til samme pris du kender iøvrigt ingen der har brugte dele på lager??

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 21-11-04 13:58

Nej Desvære.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 21-11-04 13:58

Nej Desvære.

Kommentar
Fra : martinusa

Dato : 21-11-04 14:07

okay men tak for oplysningen hr