/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
polterarbend
Fra : wipo
Vist : 553 gange
1 point
Dato : 20-11-04 21:15

En ung pige skal giftes og hendes veninder holder polteraften for hende. De tager i byen og på en restaurant er der en mand der bliver lun på pigen og siger til hende:
Skal vi ikke tage hjem til mig og hygge os
pigen siger: neeej, jeg skal giftes i næste uge , så det vil jeg ikke.
Senere på aftenen, da hun har fået rigeligt at drikke, spørger han hende igen og hun tænker : nå ja, måske
De tager hjem til ham og og begynder at "hygge" sig, Hun siger: du får kun lov på en betingelse, at du bruger kondom
Shit, tænker han, har ikke noget i huset. Han går i køleskabet, tager spegepølsen og klemmer den ud og tænker : det kan godt bruges.
hun tager hjem og bliver gift ugen efter.
På bryllupsnatten er hun selvfølgelig i seng med sin mand og da de er færdige med det lille nummer ser han ned af sig og spørger hende: hvad er dette???
hun kigger lidt: det er min mødom
han: så var det da godt vi blev gift i dag, for sidste salgsdato er i morgen (jul)

wipo

Accepteret svar
Fra : Trinethk

Modtaget 11 point
Dato : 20-11-04 22:05

Aarrhhh wipo,,,det må du da kunne gøre bedre !
Hvis det der tæller for en vits, så er det altså alt for nemt at lave vitser.
Kom med en anden istedet for.
(jeg kan ikke lige finde på nogle)

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 21-11-04 03:17

Der var han da heldig.
Tænk hvis hun havde opdaget det tidligere. Så er jeg ikke sikker på at hun ville have giftet sig med ham.

Godkendelse af svar
Fra : wipo

Dato : 23-11-04 13:13

Tak for svaret Trinethk.

så venligst kom med en der er bedre