/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Politi betjent...
Fra : Dirty_joker
Vist : 1207 gange
155 point
Dato : 19-11-04 21:00

Hejsa...
Ville hører om der nogle betjente der ude eller nogle der har godt kenskab til mit spørgsmål!
Jeg har tænkt mig at blive betjent om et par år.. Men man skal jo have lidt af vært.. og der er EN ting jeg har et problem med jeg begynder at ryste og bliver lidt nervøs når der sker ting som slåskampe eller sådan....
Hvordan kan man arbejde med dette?? Håber i kan hjælpe!

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 19-11-04 21:05

Begynd at bokse

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-11-04 21:05

Det gør ikke noget - så kan du skrive rapporterne.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-11-04 21:31

Et godt råd. Hvis du er lidt nervøst anlagt klarer du dig ikke ud over prøvetiden og vær du kun glad for det, men derfor kan du jo godt arbejde lidt med din nervøsitet.

Kommentar
Fra : willlliam

Dato : 19-11-04 21:31

drik dig fuld - gå på bodega - begynd at slås - når du kan klare de flere slåskampe - søg ind ved politiet

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 19-11-04 22:02

Kan du se,der er råd nok fra kasserede politibetjente

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-11-04 22:05

Skal vi ikke lige søge - før de kan kassere os.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 19-11-04 22:10

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 165 point
Dato : 19-11-04 22:16

Dirty_joker

Prøv at se denne hjemmeside, der kan du se hvad der forlanges.

http://www.blivpolitibetjent.dk/start.asp

Held og lykke. Tag dig nu sammen.

God vind
Frankp

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 19-11-04 22:59

Du skal som et minimum kunne skrive dansk uden stavefejl.
Din nervøsitet skal nok også beabejdes, ellers går det jo slet ikke.

god lyst.

olphert

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 19-11-04 23:34

Alle bliver nærvøse når det trækker op til slosskamp,også betjente.Det lærer du at takle på politiskolen.
alimak

Kommentar
Fra : Leif_og_inge

Dato : 19-11-04 23:55

god fornøjelse, der jo "visse situationer" hvor man skal holde tungen helt lige....

Kommentar
Fra : 25

Dato : 20-11-04 10:55

Styrk din selvtillid som det allerførste!!!

Kommentar
Fra : 25

Dato : 20-11-04 10:57

Styrk din selvtillid som det allerførste!!! Dyrk f.eks. en kampsport karate, thai thi eller lignende.

Kommentar
Fra : mcart

Dato : 25-12-04 11:09

Hej...

Prøv arikido. Dette er en kampsport der samtidigt opbygger din selvtillid. Du lære at bruge modstandrens kræfter mod ham selv.

http://www.aikido-iwama-ryu.dk

Godkendelse af svar
Fra : Dirty_joker

Dato : 02-06-05 15:26

Tak for svaret Franksp.

Kommentar
Fra : nicklas_bræmhøj

Dato : 03-01-07 02:30

Seriøst.. Tror nu ikke kampsport er den rette løsning..

Der må være en grund til en din nervøsitet..

Gå til en psykolog..

Min far er politimand, han siger en ting: hvis der kommer slåskampe og du som betjent er bange. Så bare gå fremad, stå ikke i vejen for nogen, ingen skal se at du er bange. For ser de at du ikke er bange, vil mange stoppe med at gøre noget. Gør du det modsatte vil de angribe dig.

ps drømmer også selv om politijobbet;)

mvh

Nicklas Bræmhøj