/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / 3D Studio / Spørgsmål
10  bentjuul 190
Fra mp3 til cd lyd
Fra : droslerne
Vist : 5849 gange
200 point
Dato : 18-11-04 16:38

Er der en der kender en free program til at lave mp3 om til cd lyd
det skal været et, en dreng på 10 år kan finde ud af så hels på Dansk
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : return

Dato : 18-11-04 16:53

http://www.download.com/3120-20_4-0.html?qt=mp3&tg=dl-20 prøv her måske er det det i søger

Kommentar
Fra : dk

Dato : 18-11-04 17:04
Kommentar
Fra : hbirk

Dato : 18-11-04 17:18

http://www.audiograbber.com-us.net/download.html Dette er et super let betjent program. Lidt nede på siden kan man hente en sprogfil og lægge ind. (også dansk)

m.v.h.

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 18-11-04 17:47

http://www.acoustica.com/
Dette er nok det letteste på hele nettet

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 18-11-04 19:00

Tjahh! Nu skal det vel brændes over på en CD, så hvorfor ikke bare be' Nero (brænderprogram) om at lave en musik CD. Herefter trækker du bare de MP3 filer som skal konverteres over i Nero. Nero laver dem så selv om til CD filer.
Hygge...
Søren

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 200 point
Dato : 18-11-04 19:13

Citat
Gælder også for MP3 filer

Lyd-CD
Vi viser dig trin for trin hvordan du skal bruge Nero for at oprette og brænde din egen lyd-CD.

Du kan vælge mellem to metoder for at skrive din egen lyd-CD:

Den første, Kompilering af .cda lydfiler on-the-fly, lader dig udtrække lydfiler (.cda) on-the-fly fra flere CD'er, uden først at skulle gemme dem på din harddisk. Denne metode kræver Track-at-Once optagemetode. Dette betyder at du ikke vil være i stand til at gøre brug af nogle funktioner på din CD-brænder (f. eks.: varierende pauselængde, CD Tekst eller indeksopsætning) da sådanne funktioner kun er til rådighed i disc-at-once metoden. Grunden til at du kun kan brænde sådan en kompilering med track-at-once metoden, er at du under skriveprocessen f. eks. skal indsætte flere kilde-CD'er i din CD-brænder hvis de valgte lydspor kommer fra forskellige CD'er. Det betyder, at CD-brænderen ville være nødt til at "vente" før skrivningen af det næste spor: du ville da få et buffer underløb og CD'en ville være ulæselig.

Den anden, Kompilering af .wav-filer, lader dig udtrække lydfiler fra adskillige CD'er men du må først gemme dem som .wav-filer på din harddisk. Denne metode kræver at der er nok ledig plads på din harddisk, da ca. 10 MB er nødvendigt for at gemme et minuts musik! Når filerne er gemt på din harddisk, vil du kunne skrive din lydkompilering med Disc-at-Once metoden. Ved brug af Disc-at-Once brændemetoden vil du kunne gøre brug af funktioner så som varierende pauselængdeindstilling eller indeksopsætning....

Godkendelse af svar
Fra : droslerne

Dato : 21-11-04 21:14

Tak for svaret CLAN.